Wij zijn dol op gegrilde groente! Lekker makkelijk op de grilpan met een paar druppels olijfolie: courgette, champignons, paprika, beetje fijn gesneden knoflook overheen mmmmm Dit eten we eigenlijk bij bijna alle snelle/makkelijke gerechten. Gegrilde courgette is in precies 4min klaar : )
Eigenlijk van alles dat we nog hebben liggen. Sperziebonen, snijboontjes, sla -> salade, paprika/ui/courgette, komkommersalade, etc. Ik kijk gewoon wat er in de koelkast ligt aan groente en dan bak ik er patat bij.
Ik maak regelmatig zelf patat in de Actifry bij wijze van aardappels. Dat kan dus met alle groenten en vlees gecombineerd zijn.
vaak met een biefstukje en broccoli salade. Van het weekeinde met varkenshaas in sinaaasappelsaus en salade. Maar ook wel .. mosseltjes bv of kipsate of bij een maaltijdsalade en dan gewoon een paar frietjes bakken voor de lekker..
Gebraden kippetje en salade Sla en vis Broccoli en gyros Stoofvlees Eigenlijk kan het van alles zijn..
Kippenpootjes, zelfgemaakte broodjes hamburger/kipburger, spareribs, zalmfilet, en daarbij een lekkere frisse salade, of groenten uit de oven.
varkenshaas, beenham, struisvogelsteak of gemarineerd lamsvlees. Snacks nooit thuis (behalve de broodjes hamburger op het kinderfeestje maandag). Als groente sperziebonen, broccoli, bloemkool, wortelen etc.