Wij net lekker een maaltijd salade en manlief restje schnitzel van gisteren. morgen weet ik nog niet. Wil wel iets gezonds maar nog geen idee wat....
De kinderen hebben poffertjes gegeten, ik een salade met geitenkaas Voor mij dus wel gezond maar heb voor vanavond een wijntje en chips liggen Morgen een verjaardag waar we blijven eten dus geen idee wat we krijgen
Supergezonde spaghetti met zalm, broccoli, uien en champignons! Maaaaaaar omdat ik zo gezond heb gegeten gaat er zo, als compensatie, een reep bon bon bloc doorheen
Wij eten zaterdag altijd apart van de kinderen, als ze op bed liggen. Dan eten we dus vaak iets wat we niet eten als we met de kinderen eten. - broodjes hamburger - taco's - tapas - broodjes shoarma En vanavond eten we een door mijn man zelfgemaakte pizza calzone. Mjammie! Ik heb er al zin in.
Wij hebben net kip tandoori op met een salade van komkommer en tomaat. Morgen eten we bij m'n schoonouders en ik weet alleen dat we gegratineerde witlof eten (jippie echt m'n lievelingseten ).
Wij hadden vandaag witlof met ham en kaas en aardappels. Morgen een diepvriespizza, lekker makkelijk.
Waarom eet je dat niet met je kinderen dan? Hier peuzelt zoon gewoon wat shoarma van de boer mee hoor als we dat eten . Taco's en tapas eet hij ook net zo graag. De tortilla's van net gingen er ook goed in bij hem
Wij net chicken tonight met een salade erbij. Morgen bloemkool met sausje en pittige gehaktballetjes. Gewoon normaal dus
Omdat wij het heeeeerlijk relaxt vinden om 1x per week zonder de kinderen te eten . Broodje shoarma en broodje hamburger etc. vind ik te ongezond voor ze. Zelfgemaakte pizza eten ze wel mee als mijn man dat wel eens maakt.
Vandaag pannekoeken....en morgen vers gemaakte groentesoep en een gehaktbal met paprika,ui en knoflook. Jummie