Wij eten op zaterdagavond meestal vis: vaak gebakken zalmfilet, met groene salade en Turks brood. Snel en makkelijk maar wel heel gezond Op zondag kook ik vaak wel wat uitgebreider, sowieso vaak zelfgebakken broodjes bij de lunch of iets van soep. 's avonds maak ik vaak gegrilde köfte uit de oven met een lekkere uitgebreide salade erbij. Of zelfgebakken frietjes
Wij hadden vanavond italiaanse beenham, aardappelkroketjes en salade. In het weekend eten we in ieder geval nooit gekookte aardappels met groente...
Valt me op dat er veel mensen de aardappelen weglaten hahaha heeft dat een reden? Hier vanavond panga filet, sperzieboontjes en gekookte aardappelen yummie....... Morgen weten we nog niet vlees moet ik nog uitleggen straks.
Vanavond gekookte aardappelen, gestoofde courgette en zalmfilet Morgen Grieks stoofvlees met groene boontjes en puree of kritaraki (griekse pasta) Hier weinig verschil qua eten tussen weekend en week.
Hier vandaag macaroni met zelfgemaakte tomatensaus en voor Annefleur nog extra erwtjes en worteltjes erdoor.wortels had ze voor het eten al rauw gesnoept en toch wilde ze nog meer macaroni toen het op was,hoe zo een pastaliefhebber morgen maak ik smiddags wentelteefjes en krijgt ze s'avonds de rest van de pasta en maken wij wat anders voor onszelf.
En dat is topic 2 waar ik je tegen kom Ik krijg trek in lekkers van je! (Efnnet gegeten dus dat is nergens voor nodig!)
Eh.. Als ik dat eet zonder dochter.... En ze komt er de volgende dag achter dan is het oorlog in huis hoor
Wij eten meestal 1x in het weekend iets ongezonds..... Door de week gewoon gezond! Vandaag dus ongezond, lekker pannenkoeken gegeten!
Haha nou zoon is hier twee. En die heeft het vast wel door hoor . Die is wild van 'tatties'. Maar gelukkig ook van heel veel gezonde dingen hoor.
Ja, als ze het zien weten ze het hier ook wel, maar we gaan pas eten als ze op bed liggen, dus daar krijgen ze niks van mee.
mijn kinderen houden qua ongezond alleen van friet en 2 lustten ook nog wel een pannekoek. maar pizza , shoarma chinees en andere vette zooi hoeven ze echt niet. ze hebben hier het liefst aardappels, boontjes en worst hihi. vanavond gegeten dus
Hier vooral een kind met een neus voor lekker eten Vind ik niet erg hoor... Eten we gewoon wat vaker lekkers. We eten wel zelden patat of pannenkoeken overigens. Maar dochterlief was vandaag weer helemaal in d'r element: pizza met een film erbij. Vroeger deden we dat met z'n tweeën maar ze begon steeds harder tegen te spartelen als ze door had dat wij later zouden gaan eten. Dus nu lekker met z'n drietjes
Haha sneaky . Nee dan niet nee. Tatties en pannekoeken zijn hier ook de enige dingen waar je hem wakker voor kan maken. Op de snoepjes, chippies en koekies na dan. Maar verder kan mijn zoon best goed gezond eten en vind het ook totaal niet erg dat wij bijna nooit dat soort dingen in huis hebben. (Thank god!)
Wij eten in het weekeinde ook vaak 1x als Sanne al op bed ligt.. vanavond niet .. mocht ze frietjes mee-eten Dus; scharfileetjes broccolie en zelfmaakte frietjes vanavond morgen; wrapjes met kip paprika mais en rauwkost