Overigens is dochterlief best pienter, maar om een of andere reden heeft ze het nog nooit doorgehad dat wij " stiekum" frietjes eten als ze op bed ligt.. ookal staat de volgende dag de frietpan er nog en ziet ze mij frietjes snijden ( en voor haar een aardappel gewoon koken en de rest vd aardappel in het water laten staan haha.. zal vast binnenkort wel een keer gebeuren
Ohh dat eten wij ook wel eens heerlijk. Vanavond chinees gegeten. Zat alleen al snel vol. Zaterdag is vaak haal dag (pizza, patat, chinees oid).
Vandaag waren het krieltjes, erwtjes en worteltjes en oosterse filetlapjes. Morgen weet ik nog niet. Zaterdag eten we altijd gewoon normaal. Probeer er toch op te letten dat het niet alleen maar ongezond is.
Vrijdag een salade met kip en tomaat komkomer. zat van alles is Vandaag bami zondag. koppie soep met stokbrood met kruidenboter en een kleine salade met spekkies.
vandaag aten we lasagne. wat we morgen eten weet ik nog niet. ik denk dat ik dit topic is rustig ga lezen. genoeg inspiratie hier
Vandaag een maaltijdsalade met sla, hamreepjes,ei, komkommer, tomaat, blikje doperwtjes en mais, kaas en een lepel yofresh Morgen wraps met kipfilet en fajita saus en een restje van de sla erbij.
Jaja Volgende week vakantie dus dan misschien maar eens aan de slag Baklava-deeg is hetzelfde als Filodeeg?