ja dames, het nieuwe jaar is weer in zicht. Wat zijn jullie goede voornemens voor volgend jaar? Ik wil nu eindelijk eens gaan sporten!! Heb zo'n slechte conditie en zou ook nog wel een paar kilootjes kwijt willen. Dus in 2013 ga ik echt naar de sportschool!! .... manlief zegt: dat doe je toch niet....
Naast een hoop goede voornemens vooral...genieten!!! Na veel ellendige momenten met scheiding als resultaat wil ik echt positief het nieuwe jaar in!!! Verder dus vroeger naar bed.me niet laten beïnvloeden door stress.mn tijd beter benutten haha!
Ik heb elk jaar het zelfde voornemen: Minder laks zijn... Geen post dat blijft liggen, geen boetes meer bij de bieb, telefoontjes niet meer uitstellen...
Nou das een goede! Duim duim! Ik geloof niet echt in goede voornemens als ik iets anders wil dan doe ik dat en maakt me niet uit wat voor datum het is. Ik ga dit jaar dus lekker verder met afvallen, ik hoef nog maar 5/7 kilo dus ik neem een jaar de tijd om rustig mijn draai te vinden en op gewicjt te leren blijven. Verder zie ik het wel weer...
Meer genieten! Minder druk maken om mensen/dingen. Sporten Hopen dat de kijkoperatie die ik in januari moet ondergaan voor Endometriose goed uitpakt.
Goed herstellen van mijn buikwandcorrectie (14 januari) en daarna nog de allerlaatste 7 kilo afvallen!!! en genieten van mijn gezin en familie!!
Ik ben al begonnen met mijn goeie voornemen: ik word VREK in 2013 tja ben nogal van met geld smijten..is ook niet erg..het kan..maar ik heb er geen zin meer in! Ik ga dus enorm geen geld meer uitgeven! Laat die 00 op de spaarrekening maar komen
-goed bevallen van onze zoon -borstvoeding geven -leren paardrijden en lid worden van een manege -iedere maand datenight met mijn man -weer in die ene spijkerbroek passen
Meer aan mezelf denken! En mezelf niet altijd maar wegcijferen.... En wat actiever mijn best doen voor sociale contacten (vriendjes maken dus )