Linnenkast Roos 1d STUVA Opberger met deuren - wit/wit - IKEA Of zouden jullie heel de kast nemen van de ikea maar de is wel minder stevig Ze komen wel naast elkaar te staan STUVA Opbergcombi met deuren/lades - wit/wit - IKEA (link van deikea kledingkast)
Als ze naast elkaar komen te staan vind ik ze ook niet echt passen. Als ze in een ruimte komen te staan maar niet naast elkaar kan het eventueel wel
Maar hoe bedoel je dat? Het zijn natuurlijk 2 hele verschillende kasten. Dat vind ik ook niet echt staan als je ze naast elkaar zet. Maar wel als ze verspreider uit elkaar staan, want ze zijn natuurlijk wel allebei wit. wat is de hele kast van de ikea? Heb je daar ook een link van?
STUVA Opbergcombi met deuren/lades - wit/wit - IKEA Weten jullie een andere site waar je betaalbaar kasten kan halen? (heb voor ons allemaal nieuwe kasten nodig)
Ik denk dan dat je echt het beste bij Ikea kunt zijn, voor een betaalbare kast. Of eentje zelf oppimpen van de kringloop. Je moet doen wat je zelf wil, als jij dat een mooie kast vind, dan moet je hem zeker kopen. Het is niet mijn smaak kast. En smaken verschillen.
ASPELUND Garderobekast met 3 deuren - IKEA dze vond ik ook wel erg leuk maar hij is volgends mij niet wit
Oh ik dacht dat je die zowel van de ikea (58) en die van de leen bakker wilde kopen (99) dus dat je dan goedkoper uit bent bedoel ik. Maar je hebt die ene kleine kast al? Die andere kast vind ik ook wel mooi btw.
Ik heb nog geen kast Alleen de jongste heeft de stuva van de ikea maar dan zijn de deurtjes en onderste la blauw. De rest heeft inbouwkasten maar we gaan over 3 weken verhuizen
Vindt ze ook niet echt bij elkaar passen. Ik denk dat je het beste (als Ikea in de buurt is) gewoon een keertje langs Ikea moet rijden en dan daar ff rustig rond gaan kijken, denk dat je dan ook gelijk een beter idee hebt van wat bij elkaar past..
Ik heb zelf die kast met lades van de Ikea staan. Wist je dat je daar ook andere kleuren deurtjes en lades voor hebt?