wat eten jullie als je alleen bent met de kinderen?

Discussie in 'De lounge' gestart door elsie22, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

nou het word macaroni vanavond, vind papa niet heel lekker en ik wel en zoontje ja ach die eet niet veel, gelukkig over de dag wel goed.

2. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Het gebeurd niet vaak maar de keren dat t gebeurde maakte ik eten wat papa .iet lust, bv prei of.rode kool. Gingen we samen poffertjes maken, of gingen we lekker bij opa en oma eten
    Manlief was de laatste tijd vaak op zaterdagavond niet thuis met het eten, eerst moest ie aan het werk en daarna twee uur motorrijles.
    Nu.is ie weer lekker thuis en eten we samen, toch een stuk gezelliger, plus zijn pannenkoeken zijn veel.lekkerder dan die van mij:)

3. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Meestal eten we dan iets met vis, omdat mijn man niet zo van vis houdt.
    Of iets kinderlijks, zoals pannenkoeken.

Binnenkort ben ik doordeweeks alleen met de kinderen voor een half jaar, dan ga ik natuurlijk gewoon lekker vers koken.

4. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    dan eten we vissticks, aardappelpuree, spinazie en ei. want dat is zn lievelingseten... gaat er ALTIJD in :)
    dat gekke kind eet het liefst (groene) groenten!! heeftie van zn mama denk ik, hihi.

5. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik eet dan zelf gemaakte pizza of we gaan met zn alle groente taart maken altijd wel iets gezelligs:D

6. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik kook gewoon als manlief er niet is. Maar dit komt omdat hij er standaard 2 dagen in de week niet is.

7. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Mijn man is er 1 a 2 avonden in de maand niet, en dan is het feest :)
    Meestal pannenkoeken of poffertjes. Als we die week al een keer slecht hebben gegeten doe ik iets van diepvriesgroenten met rosti, of een simpele pasta met groenten.
    In ieder geval makkelijker dan normaal!

Deel Deze Pagina