hoi inderdaad beschuit of krackers zoiets. wat bij mij heel erg hielp tegen de misselijkheid was een glaasje cola drinken. succes ermee. groetjes esther
Tip bij misselijkheid: GEMBER! Heb de tip van mijn ha en het werkt zeker! maakt niet uit in welke vorm, bijv stemgember of verse gember, dagelijks door je yoghurt bijvoorbeeld. succes!
Hmm het advies wat ik gister kreeg was gewoon een half glaasje sinas drinken..... maar gezien ik dat nooit in huis heb.. en de misselijkheid op het moment nog overkomelijk is heb ik het nog niet geprobeerd.
al anderhalve week misselijk geweest en gistern van mijn moeder aackenerprent gegeten (komt uit duitsland, lijkt op taaitaai maar dan sterker) en nu niet meer misselijk. Was er echt beroerd van, vaatdoekgevoel en nu niet meer. LEve de aackenerprent
Ja, die ja, of krentebollen, gomballen helpen ook erg goed. Eet niet teveel in 1 keer, eet kleine hapjes, elke keer als je de misselijkheid voelt opkomen. Dan blijft je maag vol en verteert het regelmatig en heb je altijd een lekkere smaak in je mond.
Ik eet graag rijstwafels tussendoor. Die zijn licht verteerbaar en ruiken niet. Ik verdraag fruit heel slecht vooral sinaasappels. Verder eet ik s'morgens een boterham met hagelslag. Succes ermee!
@ Ilg: ik vind rijstewafels ook lekker maar... ruiken niet? Mijn vriend vind ze zo smerig dat ie al gek wordt als ie het ruikt wanneer ik ze aan het eten ben... Ze ruiken toch echt wel sterk hoor...
hoi allemaal, ik heb tot zeker week 15 veeal moeten overgeven en misselijk niet normaal. Ik heb het gedaan met geroosterd rood, met iets boter. en TIP! GEMBER en lollies hielpen ook heel goed. succes! groetjes sjaantje
Hahahahaha idem, hierzo, helemaal, ik vind ze heerlijk, maar dan wel met boter en jonge kaas, maar manlief vindt ze afschuw-e-lijk. Ik krijg niet eens een zoen als ik ze gegeten heb, nog erger dan knoflook
Ik heb er op het moment ook erg veel last van. Heb nu al droge koekjes naast mijn bed maar die krijg ik er al amper in. Erg lastig. Want doordat je nu eet wordt ik juisdt weer misselijk van een lege maag. gr. Larissa