Meestal iets met vis want dat lust hij niet. Soms maak ik een normale pan pasta en vries ik de helft in, die we dan de volgende keer opeten als ml niet thuis eet. Ik kook eigenlijk altijd wel iets 'gezonds'. Dit omdat ik vaak op mijn werk eet en dan is het meestal friet.
Mijn man is vanavond niet thuis en ik eet dan altijd simpel. Vanavond kop soep met een afbakbroodje met kruidenboter ertussen. Of ik haal chinees, dat lust hij niet. 1 persoons rijsttafel en dan gooi ik daarvan nog 3 porties in de vriezer haha hier bij de chinees is dat voor mij voor 4x eten!
Ik eet dan meestal als lunch een salade en s avonds een omelet of tosti. Of ik kook gewoon en dan neemt ml het de volgende dag mee naar zn werk. Hoe ongezellig alleen eten!
Hmm ik eet dan vaak soep of zuurkool Dochter is gek op soep (en ik ook) Manlief vindt het wel heel lekker maar heeft dan ' savonds altijd honger. Zelfgemaakte tomatensoep, champignonsoep of souto van de toko En zuurkool, bietjes, rodekool eet manlief niet graag. Dus dat eten we dan ook weleens.
Ik bak dan meestal afbakbroodjes met wat lekker beleg (salade, guacamole, vleeswaren met rauwkost, dat soort dingen).
Mijn man is 5 dagen per week van huis, en soms nog langer. Dus ik kook gewoon normaal. In het weekend als hij er is kook ik wel uitgebreider.
Mijn vriend eet helaas heel vaak niet thuis (wisselende diensten) dus ik eet altijd gewoon wat ik ook zou eten als hij wel thuis was. Maar dingen die je makkelijk in kleine porties kunt kopen: - Sperziebonen met krieltjes (en evt stukje vlees maar ben niet zo'n vleeseter) - Pasta met spinazie (kun je makkelijk kleine porties van maken als je zo'n pak haalt met spinazieblokjes) - Soep met stokbrood - Komkommersalade of een andere salade - Kant en klare lasagne - Van die kant en klare ovenschotels - Noodles als ik geen zin heb om te koken - Frietjes Of dingen die ik makkelijk kan invriezen als ik wat over heb.
Ik eet doordeweeks altijd alleen met de kinderen, dus gewoon wat ik zou eten als mijn vriend wel thuis zou zijn.
Wij zitten per week maar gemiddeld 1 tot 2 x met z'n allen aan tafel. In mijn geval is het dus precies hetzelfde als wat ik zou eten wanneer hij wel thuis zou zijn.
Gewoon 'normaal' eten. Mijn man eet bijna nooit thuis, dus het is meer de vraag wat we eten als hij wel thuis eet
wij dames eten dan wat papa niet lust, maar wij wel: vis en/of iets met champignons/paddestoelen. Meestal vis, heerlijk gerookte zalm ofzo, mmmm