Iets wat hij niet graag eet, vis bijvoorbeeld. En anders is het iets waar ik of de kinderen op dat moment zin aan hebben.
mijn man eet van ma t/m vrijdag nooit mee. eet altijd met de kinderen. man is pas om half 8 thuis. liggen de kinderen al op bed
Man is van het weekend weg Vanavond pannekoeken! Morgen iets met vis en zondag pizza! Ik haat het als hij weg is, behalve tijdens avondeten
Mijn man is een paar keer per week weg met avondeten en dan maak ik hoogstens iets simpeler dingen omdat koken met twee om je heen rennende kinders in je eentje gewoon niet relaxed is. Dus maak ik meestal aardappels/vlees/groente, of nasi ofzo. Als hij thuis is maak ik er wel wat meer werk van.
Mijn vl eet van dinsdag t/m vrijdag ook nooit mee. Wij eten dan gewoon wat we in het weekend ook eten. Mijn vriend kookt in het weekend en dan maakt hij wel vaak extra veel, zodat ik niet alle avonden hoef te koken.
Iets ultrasimpel, want voor mezelf kan ik echt die moeite om uitgebreid te koken niet doen. Of het wordt een pak koeken of een zak chips . Gelukkig eten wij wel meestal samen. Zelfs als ie late shift heeft staan we daar allebei nogal op.
Even off-topic... Mag ik misschien vragen hoe jouw quinoa salade eruit ziet? Ik heb het nl. in huis, maar weet niet goed wat voor recept ik er van moet maken...
Op de twee dagen dat mijn man vrij is eet hij thuis, de overige 5 is hij aan het werk. Ik eet dus gewoon wat we ook zouden eten als hij thuis is.
Of 'n boterham/ koek/ chocola Of iets uit de diepvries Of als ie lang weg is iets wat hij niet lust: preiragout met rijst, ouderwetse macaroni, risotto. Of soms een pizza, enkele keer magnetronmaaltijd...
Oeh dat klinkt erg lekker . Bedankt voor het delen en wij hebben gelijk ons menu voor zondag compleet hihihi
Ik eet twee keer per week alleen. Meestal eet ik iets wat mijn vriend niet lust. Dat vindt ik helemaal niet erg want hij lust bijna geen groente en ik wel wel heb ik net nog even een appeltaart gebakken (beetje rare tijd maar ben nog helemaal niet moe en verveelde me) dus ik neem zo nog even een heel klein stukje taart