Wat eten jullie bij misselijkheid?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door riga01, 13 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hier was eten de 1e weken ook een drama! Bah!
    Ik at sowieso kleine beetjes over de hele dag. Ik dwong mezelf niet om (bepaalde) dingen te eten, want dan werd ik alleen maar misselijker.
    Ik at elke dag eind vd middag een appel, om een uur of half 4 of 4 uur. Echt zo'n tijdstip dat je een dip krijgt, zeker als je al een lege maag hebt omdat je niet veel eet vanwege misselijheid.
    Ook had ik Sea Band Mama gember zuigtabletten. Die hielpen ook erg goed! (te koop bij etos en da).
    Voor de rest; dwing jezelf niet, luister goed naar je lichaam, waar heb je op dat moment behoefte aan? iets droogs, iets warms, iets vochtig en kouds?

Deze periode gaat weer voorbij hoor, al denk je dat het een eeuwigheid duurt. Bij mij is het ook over gegaan!

2. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Klinkt heel vreemd maar vooral friet hielp bij mij heel erg tegen de misselijkheid.

En rijstwafels met een plakje kaas. Daar leef ik soms om misselijke dagen nog steeds op.

3. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

29 sep 2008
    576
    1
    0
    Appel, beschuit en yoghurt :)

4. patriez26

patriez26 Actief lid

14 mrt 2013
    216
    1
    0
    Heel veel volkorencrackers met kaas. En altijd maar eentje en dan nog geen uurtje later een tweede omdat ik dan alweer trek heb.

5. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Nog best verschillend haha! Ik ga een aantal dingen proberen. En anders toch nog maar even door met de kaasstengels en croissantjes.

Maar please laat deze misselijkheid niet lang meer duren..dan kan t genieten nogmeer beginnen.

6. mijneerste1

20 mei 2013
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu eet ik wel bijna alles, maar eerst niet.
    - pap
    - yoghurt
    - een soort smootie (sinaasappel/kiwi/rode biet) vreemde combi maar het heeft me aardig geholpen.
    - sla
    - ik dronk ook marokkaanse thee (kreeg ik vaak honger van, dus dan kon ik ook meer binnen krijgen).
    - rijst

Succes meis, beterschap en nog gefeliciteerd

Deel Deze Pagina