Wat eten jullie en jullie kindje(s) vanavond?

Discussie in 'Voeding' gestart door Sjanienu1, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ow gelukkig niet de enige die dat zo doen :D! Als hij het niet zelf koopt/bakt/braad dan zal hij geen vlees krijgen verder ;)!

2. adi

adi Niet meer actief

pasta met gehakt, paprika, courgette en tomaten voor alle 5.

offtopic: wie mij laatst tip gaf over het schillen van de paprika met een dunschiller, THNX! Het werkt als een tierelier!

3. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    vanavond eten we alle 3:

penne, voorgesneden macaronigroente, gehakt een zelf gemaakt tomatensausje.

zoontje wil niet meer gevoerd worden, dus waarschijnlijk pikt ie alleen de penne eruit en laat ie de rest liggen.

4. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Koude macaronisalade met allerlei lekkere rauwkost (tomaat, paprika, komkommer, augurk, zilveruitjes) en blokjes ham erdoor.

5. Love47

Love47 Actief lid

24 sep 2009
    422
    0
    0
    Wij eten altijd 's middags warm, en hebben net op:

kipfilet met aardappels en gestoofde prei met een light roomsausje. Voor mn mannetje hetzeldfe maar iets minder prei en een gestoofd tomaatje.

6. Linda86

Linda86 VIP lid

Gehaktballen, gekookte aardappels, spinazie en appelmoes (voor mij en Milan zelfgemaakte zonder suiker en voor papa gewoon uit pot).

7. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    sorry.. even tussendoor..

ik vroeg me af of je dochter dit ook gewoon eet? ik vind zoiets ook heerlijk namelijk, maar kan me niet voorstellen dat zoonlief het zou eten.

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik weet dat je 't niet aan mij vroeg, maar ik antwoord toch maar even. Waarom probeer je 't niet gewoon een keertje? Wij eten zoiets wel eens in 't weekend en Milan is er echt dol op. En alles wat je nodig hebt voor een complete maaltijd zit er in, dus waarom niet?

9. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ja hoor, dat eten ze allebei gewoon. Ik heb ze altijd al stukjes laten eten (Rapley) dus ze zijn gewend aan dit soort eten. Ik weet niet zeker of mijn jongste ook zilveruitjes lust maar die haal ik er voor haar dan gewoon tussenuit. :)

10. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier vinden ze dat idd ook alledrie heerlijk! Dat staat voor morgen op het programma (alleen dan met penne), maar misschien dat ik het omgooi, krijg er namelijk wel zin in als ik het zo lees :D!

11. jewelizz

jewelizz Bekend lid

25 dec 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    Vanavond hebben we bloemkool met knoflook-aardappelpuree en beenham. Zoonlief eet altijd gewoon met ons mee.

Morgen staat er een koude macaronisalade op het menu met daardoorheen: gebakken paprika/kerstomaatjes/courgette, hamblokjes, pijnboompitten, zongedroogde tomaatjes en italiaanse kruiden. Gaat er bij Bas ook in als koek ;)

12. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    jummie :) jullie brengen me op ideeen!

13. tulip

tulip Niet meer actief

provencaalse kipschotel

14. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    oer hollands vanaaf na 2 avonden vriezer ivm werk

wij.. aardappelen met snijbonen en varkenshaas
    smurf aardappelen met snijbonen en kip :)

15. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ryan heeft net een bakje Olvarit á la carte gehad met tongfilet en groenten. Ik had vergeten wat uit diepvries te halen voor hem. Wij moeten nog eten, vriend gaat zo bami halen.

16. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Wij hebben macaroni (penne) gegeten met tomaat en courgette en het idee was dat Julia gehakt met tomaat en courgette zou eten, en evt. een paar dingetjes penne. Helaas, ze heeft nauwelijks wat op... Wel een bakje yoghurt daarna!

17. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Laat ik deze eens wat omhoog schoppen :D! Misschien krijgen we dan nog inspiratie voor komende week :p!

Wij hebben voor vanavond lekkere verse lasagne op het menu staan, met nog wat gekookte broccolie (omdat we die gister niet allemaal gekookt hadden). Dit is overigens dus wat iedereen hier vanavond eet :D!

18. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    goed idee!

vanavond eten we: kipreepjes, roerbakgroente en noedels.
    voor ons met woksausje, voor zoontje zonder woksausje.

19. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik was hier erg lui vanavond omdat we laat thuis waren. gebeurt anders nooit maar hier was het vanavond een boterham met een paar cherrytomaatjes en nog 2 schijven verse ananas. ach en nog een lekkere bambixpap er achteraan dus buikje zal wel goed gevuld zijn haha. man is nu patatje aan het halen

20. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Kyra en ik hebben aardappelpuree, beefburger en een groentemelange (paprika, courgette, boontjes, broccoli en champignons) en wat gebakken uienringen op.

Deel Deze Pagina