Macaroni met kaassaus(eet een hele ovenschotel op mijn 1ntje op mmmm heerlijk)citroen,stoofvlees,frieten met mayo,(momenteel frieten zijn heilig voor me maar geef er niet altijd aan toe of ik geraak niet meer door de deur)fruit :water meloen,vijgen(heb me trouwens gek gezocht na vijgen eindelijk op de markt gevonden ,water liep me uit de mond .heb er dan nog een paar gratis gekregen ) kersen en aardbei. En kip kan ik niet meer reuken of zien of begin te braken ,en ik was gek van kip voor men zwangerschap.
Ik ben van nature een enorme snoeperd! Maar gelukkig taal ik niet zo erg naar ongezonde dingen. Ik ben nu vooral gek op salades, komkommer, wortels, fruit (alles wel maar vooral peer, sinaasappel en watermeloen) en zuivel. Ik snak echt enooooooorrrrrm naar KWARK maar helaas kennen ze dat hier in Turkije niet!! Dus eet nu vooral yoghurtjes en ik word ook echt enorm blij van een wasa cracker met komkommer en kaas <3
Hier ook geen kip. Kan het niet zien of ruiken. De gedachte van die kip in mijn mond, die structuur ervan. Jakkes. Net als gepaneerde schnitsels. Iiieeeeew
Op moment dol op aardbeien meloen. Eet ook 2 x per week zoute haring met uitjes. Wasa crackers met smeerkaas en komkommer is ook niet aan te slepen. Chips en anders junk eet ik eigenlijk niet behalve het weekend met wat 'lekkers' op tafel.
Dat had ik ook tot 13 weken. Nou ja ik werd niet echt misselijk maar vond het eten echt heel vies. Ging alleen om avondeten. Behalve pizza of patat of shoarma. Ongezonde meuk. Dus dat aten we dan maar iets vaker Daarna nergens meer last van gehad. Ik heb de laatste weken veel trek in gezond. Dus eet veel tomaatjes, komkommer en wortels. Ook maak ik veel smoothies/shakes, iig met aardbeien en spinazie erin. Erg lekker.
Roze koeken! Die kan ik bijna altijd wel eten. Normaal ben ik niet zo van het snoepen en juist meer van het snacken maar nu eet ik vrolijk mee als ml een zak biggetjes of roze autodrop opentrekt. Oh en ik haat ei momenteel. Gekookt of gebakken maakt niet uit. At gisteren een lekkere loempia van de chinees maar in één hap zat een stuk omelet ofzo en ik ging meteen kokhalzen
Ik heb heel snel dat ik iets te zoet vind, of te vet, of te kunstmatig. Ik proef de E-nummers bijna, bah... Ik heb juist heel veel zin in frisse dingen, komkommer, citroen, gember, bessen, avocado, fruit- en groentesapjes. Had laatst wel heel veel zin in een zure augurk maar toen ik de eerste uit de pot haalde en erin beet vond ik hem veeeels te zoet De eerste zwangerschap had ik juist enorm trek in blauwe kaas, knoflook, tomatensap (wat ik daarvoor en daarna echt vreselijk vies vond)... ah ik krijg al maagkrampen als ik eraan denk... Ik werd deze zwangerschap tot 14 weken van kaas, in welke vorm dan ook, vreselijk misselijk, dus ik denk dat ik dat voorlopig niet meer door mijn keel krijg
Ja dat heb ik nu ook. Eerst at ik echt wel heel wat eieren per week maar nu draait mijn maag zich al om bij het idee. Brr!
Raket ijsjes! Vanille&chocolade pudding, samen inn1 kom maar niet mengen ( want dat smaakt niet) en dan in het midden waar de 2 smaken bij elkaar komen eten! Haha ml word nu al gek van me!
Nog steeds hondsberoerd en nergens echt trek in. Maar geroosterd brood met oude kaas gaat er het beste in ... Dat smaakt me ook enigzins.
Ohh ja, dat heb ik ook twee weken gehad... Ik kom dagelijks langs de BK, moest mezelf echt tegenhouden om niet iedere dag zo'n long chicken weg te werken!
heb al weken een enorme behoefte aan fruit. Dus maak elke dag een halve liter verse fruitshake voor mezelf na het ontbijt: kersen, aardbeien, kiwi, frambozen, zwarte bessen, banaan en ananas....mmmmm zo ontzettend lekker!!
Herkennen jullie het ook dat je soms enorme trek hebt in iets en dat je, zodra je bij de kassa staat om het af te rekenen, er dan echt van walgt? Ik word zo moe van mezelf.. ik kan me soms niet voorstellen dat ik bijv. een cracker me kaas heb gegeten vijf minuten nadat ik 'm op heb.. -zucht- Ik hoop dat deze fase heel snel voorbij mag gaan!
Frikandel speciaal en McDonald's, denk dat de kleine met Happy Meal en al ter wereld komt maar ook helemaal gek op zoet fruit!