Hier vandaag; Broodje (zacht Marokkaans puntje) met gekruide kipstukjes, olijfjes, salade, mayo en samourai saus (pikantesaus) en frietjes (ja in het broodje) en eten maar. Dit is bij sommige hier waarschijnlijk wel bekent (Marokkaanse mensen kennen het denk ik wel) maar mijn Nederlandse collega's hadden echt zo iets van uhh oke!
oooh kaaskroketten ligt hier standaard in men diepvriezer mjam mjam verslavend serieus net als bitterballen
Lijkt mij heerlijk, behalve die frieten erbij. Dat zou bij mij toch echt wel een beetje "teveel" zijn. Maar elk zijn eigen smaak . Doet mij een beetje denken overigens aan kebab.
Frietjes maken het af, zomaar een paar hoor heerlijk hihi. Het kan overigens met alles gevuld worden.. gehakt/kebab/lamsvlees/rundvlees/shoarma noem maar op!
Ik heb zelf geen rare eetgewoontes.. Mijn man daarentegen wel Hij is helemaal weg van kale pache, een heel bekend Iraans gerecht... Het is gemaakt van schapenkop inclusief inhoud (hersenen, ogen, tong alles gaat op..) Verder houd die ook van koeientong, koeienmaag, lever.. Bah bah het idee alleen al! Hij vind het ook lekker om 2 verschillende stukken vlees te eten bij elkaar.. Dus kipfilet met salami bijvoorbeeld.. En echt dikke plakken! Hij eet bij alles olijven, zelfs bij stamppot
Kom jij toevallig uit België? Ze hebben daar in Brussel in heel veel restaurants scampi met tagliatelle en gebakken aardappeltjes te koop... Die scampi zit in een bepaalde roomsaus.. Weet je toevallig wat ik bedoel?
Nee maar ze verkopen het wel veel in België! Ik weet zelf niet wat voor saus dit is, maar ga is navraag doen bij m'n vriendinnen.. vast wel iemand die dit weet!