ik heb iets nieuw gemaakt , grote rijsttaart as usual , maar met de overschot van het deeg een mini probeersel - bodem appelschijfjes , rozijntjes, laagje rijstpap en laagje appels , ....... afgewerkt met kaneel
Er komen dingen voorbij waarvan ik denk: is dat walgelijk dan? Maar ook dingen de echt walgelijk klinken Wat ik heerlijk vind en veel anderen walgelijk: - broodje ardenner boterhamworst met boter en ketchup - hetzelfde als hierboven, maar dan ipv worst met kaas - zuurdesembrood met huttenkase en bieslook - hete bliksem Verder dan dit kom ik even niet
Mijn vriend die eet graag puur ijsbergsla met alleen yoghurtsaus eroverheen. ik kan er echt van kokhalzen Ohja ik doop ook graag mijn patat in kaassouffle's
Oh heerlijk! maar ik ben tot nu toe de enige die het eet thuis. Ook ben ik de enige die haring op dr brood lust ik ben niet van de gekke combinaties, op misschien 1tje na dan smeerkaas met fricandeau
Iets waar ik echt van walg *maagdraaitalombijgedachte* en Vl. Echt heel lekker vind... Rolmops op zijn boterham bij het ontbijt......blerggghhhh... Hij mag dan ook echt geen kusje geven, en de koelkast laat ik twee uur lang dicht:s
Gisteravond een bak druiven leeggepeuzeld, alvorens ze eerst in de Nutella te dopen.. mn vriend keek me aan alsof ik gek was. Hahaha Voor de rest eet ik vrijwel bij elk avondeten appelcompote erbij. Heerlijk!
Ik kan me trouwens ook uren vermaken met een zak spekjes (marshmallows) en een aansteker.. spekjes in de fik, uitblazen, en het hard geworden suikerlaagje eraf bijten mmm mmm
Soep opslurpen, het vlees en ballen laten liggen, zilveruitjes erbij en een witte boterham met mosterd erbij