Mijn dochter krijgt altijd een boterham of broodje. In het weekend maken we altijd croissantjes of bakken we broodjes...
Hier krijgt zoonlief een fles brinta. Uit een bordje wil hij het niet alleen uit de fles, ach nou die ene fles per dag doe ik niet moeilijk over haha
Doordeweeks altijd 2 boterhammen met jam, kaas, of appelstroop. Of 2luchtige crackers met dat beleg. In het weekend mogen ze 1 dag "pufjes". Dat zijn een soort honeyloops maar dan goedkoper. Je hoort het te eten met melk maar zij willen het met water... En de oudste drinkt altijd water of appelsap. De jongste wil ook nog wel eens melk drinken.
hier mogen ze kiezen. brood cracker ontbijtgranen yoghurt of vla ontbijtkoek. En als het eten niet zo lekker gaat dan krijgt mijn zoon gewoon een extra boterhammetje mee naar school die er om 10 uur wel ingaat. Ik maak me er niet heel druk over want uiteindelijk eet hij wel wat hij zou "moeten" eten alleen niet op de tijdstippen waarvan we het zouden verwachten
boterhammen cracottes knackebrod rijstwafels krentenbollen bovenstaande met beleg zoals kaas, worst, appelstroop, smeerkaas e.d. met een glaasje melk. ze mogen uit bovenstaande kiezen en meer niet, als ze dan niet eten is pech dan is er om 10 uur een fruitronde en om 12 uur een broodronde, ik ben geen hotel. Ze eten hier echt super 2-3 boterhammen, of 3-4 crackers met beleg en regelmatig dat als ze dat op hebben dat ze nog wel wat fruit erbij mogen (want ik stel een limiet aan brood omdat ze anders makkelijk 4-5 boterhammen soms zouden kunnen eten) In het weekend bak ik op zondag een eitje met spek (smullen geblazen vinden ze dat!)
Mijn dochter wil ook niet eten als ze net uit bed is. Ik laat haar dan eerst een half uurtje spelen en dan krijgt ze een broodje appelstroop. Na haar broodje warme melk (koude drinkt ze minder goed). 's Middags krijgt ze dan een broodje met kaas of vleeswaren, dat wil ze zo vroeg niet. Je zou ook eens yoghurt met wat granen en fruit (aardbeien oid) kunnen proberen.
Boterham Cracotte Muesli met melk of yoghurt Pap In het weekend zijn er ook bolletjes, croissants en soms wentelteefjes Wij varieren veel.
Hier liefst een boterham, (vanuit mij het liefste dan ), maar als het gedoe is, mag ze ook kiezen voor een beschuit. Volkoren dan wel, normale beschuit hebben wij nooit in huis, (was erg grappig met de kraamvisite bij Thirza, iedereen vroeg zich af wat dat toch voor gek beschuit was ). Krijgt ze iig nog iets van vezels binnen.... Ze kiest zelf haar beleg. Kaas kan al niet vanwege haar KMA, maar mag dus zelf kiezen voor vlees of zoet. Het maakt mij weinig uit of ze nou zout of suiker binnenkrijgt...
2 sneetje brood, en een beker melk dat krijgen ze al vanaf het moment dat ze brood kunnen eten. Dus ze weten niet beter. en fruit krijgen ze mee naar school
Dochter: Bruine boterham met hagelslag en als drinken roosvicee zoon: Bruine boterham met worst of kaas en als drinken roosvicee
Justin eet meestal gewoon bruin brood maar heel soms beschuit, crackers, ontbijtkoek o.i.d. Samira is een zeer moeilijk eter 's morgens en brood gaat er bijna nooit in bij haar, zelfs als we een crackers o.i.d. neer zetten, blijft het bij een paar happen Volgens mij heeft ze 's morgens vroeg nooit zo'n honger.
Tessa eet als ontbijt een donker bruine boterham met pate,een cracker meergranen of volkoren beschuit met kaas,en drinkt er 2 bekers melk bij. Suus eet 4 donkerbruine boterhammen met kaas,worst en zoet.Zij drinkt water hierbij. 's Middags op school wordt dit zo ongeveer herhaald,afgezien van de crackers.
Een beker melk en "chippies", zoals ze zelf noemt. Moet je sommige mensen zien kijken.... Wat ze dus eet zijn van die ontbijtdingen, honeyhitters, chocoflakes of hoe het allemaal ook genoemd wordt. Maar die eet ze dus zonder melk erdoor... En dit eet ze erg goed, want ook hier hebben we een hele lastige eter.
Door de week bruin brood met gezond beleg en beker melk. In het weekend bolletjes/croissants met eigen gekozen beleg en yoki.