Mijn dochter krijgt ´s morgens ook geen brood erin. Ze smeekt naar melk, maar dan drinkt ze alleen melk en dan is dat ook de bedoeling niet. Dus maar cornflakes... iedereen is tevreden: dochterlief heeft haar melk en ik blij dat ze toch nog iets "vast" in de maag krijgt
2 waldkorn boterhammen met beleg. Ene keer kipfilet, kaas of ham, de andere keer feesthagelslag, pasta of pindakaas. En ze drinken er van die melk van Arla bij, vinden ze lekker
hier gelukkig geen moelijke ontbijter, ze eet gewoon 2 boterhammen met wat ze erop wil, ze mag van mij altijd zelf kiezen (geef haar 2 keuzes).
ze mogen hier zelf kiezen, pap (melk + brinta gemixt met volkoren pap) of brood. bij brood ,wat colin meestal kiest, eet colin er 2/3 met zoet/kaas shannon wisselt echt af, brood is 1 broodje bij haar, pap zo'n 200 ml. met limo/melk mogen ze ook kiezen.
Als hij vroeg op moet eet hij heel slecht. Moet ook telkens herinneren een hap te nemen dus ben al blij ALS er iets in gaat. Heb geen zin in hele taferelen s' ochtends zodat hij maar eet. Dus als hij al wat eet is het niet zo super gezond; danoontje, vla en met mazzel een ontbijtkoekje. Wel altijd met ''aardbeitjesmelk'' (aardbij yoghurt drink toestand), en daar ben ik wel blij mee want dat vult toch nog iets. Krijgt hij trouwens wel NAdat hij iets gegeten heeft.
Cruesli met of zonder yoghurt/ Twee crackers met (smeer)kaas/ Soms een boterham Mijn zoontje lust geen: croissants, zachte bolletjes, krentenbollen, pannenkoeken, wentelteefjes, ei. Wel graag tosti of een pistoletje (hard). Maar dat doen we niet voor ontbijt.