Het is bij ons wel zo als ze niet eten eten ze niet, ga daarbij geen consessies doen met wel lekkere maar niet zo gezondeprodukten.....
Die van mij wilt geen melk drinken dus krijgt hij een bord brinta zonder suiker. Is het melk probleem ook meteen opgelosd.
Een bambix opvolg melk pakje, uit die blauwe pakjes. En als ie dan wat langer wakker is vraagt hij meestal om een boterham met nutella of pindakaas. Als ie net wakker is wil hij geen brood eten.
de jongste haar melkje en boterham met pindakaas middelste optimelk met 2 boterhammen kaas en de oudste optimelk crusli met yogert en dan nog kiwi
Mijn zoon eet 2 bruine boterhammen en een plak ontbijtkoek plus drinken Dit moet hij eten, en hij gaat niet eerder weg voordat het op is. Soms doet hij er 20 minuten over maar ik vind het belangrijk dat hij een goed ontbijt heeft. Vind dat ze op school maar weinig eten. Stuk fruit om 10 uur om half 1 twee boterhammen en ja dat was het. Dus nee hoor meneertje heeft zo in ieder geval een goede start.
1 a 2 sneetjes brood met beleg. Soms een wit bolletje. En 1x per 2 weken ongeveer van die chococornflakes (bolletjes) met melk. En drinken meestal sap.
brood sesamcrackers volkoren crackers ontbijtkoek krentenbol cracotte met beleg, meestal iets van roomkaas, pindakaas, plakje kaas, gestampte muisjes of gewoon boter. Erbij altijd water.
Mijn dochter van anderhalf wil alleen een broodje pindakaas of pindakaas met wat hageltjes en roosvicee mijn stiefzoontje eet pasta of spek op brood 's ochtends met melk
Een boterham met wat meneertje er op wil en thee. Een enkele keer vraagt hij om fruit bij zn ontbijt, dat krijgt hij dan natuurlijk ook.
hier eten beide meisjes ( 3 en 1 jaar), twee boterhammen s'ochtends met een beker melk. Beleg naar keuze voor de oudste, de jongste doe ik wisselend; smeerkaas, leverworst, jam.
Nou hier een jongetje (5,5 jaar) dat dus echt niks eet als ontbijt. Al van alles geprobeerd, maar zelfs een koekje weigert hij in de ochtend. Hij gaat dus altijd met lege maag richting school (ook maar een klein beetje gedronken, krijgen met moeite een halve beker melk naar binnen). Heel soms dat hij ja zegt op een boterham, en dan eet hij echt maar een hap of 3, meer echt niet. Maar moet wel zeggen dat hij op school (continu rooster) 2 broodjes, een danoontje, een appeltje/banaan en een koekje eet en 's avonds ook vaak goed warm eet. Snoept heel weinig.
Gewoon een boterhammetje (of 2 als hij daarom vraagt..) met een beetje smeerkaas, vleeswaren of chocoladepasta. En daarbij krijgt hij altijd een bekertje halfvolle chocolademelk (wat hij maximaal 1x per dag mag, rest van de dag gewone melk of verdunde limonade of vruchtensap)