Wat eten jullie kindjes allemaal rond deze leeftijd?

Discussie in 'Voeding' gestart door Melrose, 19 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Tja, het meeste kun je gewoon veel makkelijker en goedkoper zelf maken. Sap kost geen drol, maar stop het in een klein kleurig flesje met een foto van een baby erop en men telt er met liefde een paar euro voor neer.
    Rijstwafeltjes uit het babyschap kocht ik wel trouwens, omdat die zoutloos zijn en gewone rijstwafels niet. Idem voor pap.
    Ik wil bij mijn dochter deze of volgende week gaan beginnen met bijvoeding, en dan krijgt ze gewoon de fruit en/of groente die wij op dat moment eten.

2. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    ik heb trouwens sinds kort een babycook van Avent! superding! En het scheelt uiteindelijk ook nog veel geld met potjes! Geef wel eens potjes als we weggaan ofzo maar thuis is de babycook echt een aanrader. Geen omkijken naar en weinig afwas;)

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik heb volgens mij nog nooit wat uit die babyschappen gekocht, behalve diksap.

Met 5 maanden kregen ze hier alleen nog maar bv. Vanaf 6 maanden zijn we langzaam begonnen met groente en fruit en later ook met brood, vlees, aardappels, rijst, pasta, etc. Alles à la Rapley. Als tussendoortje kregen ze meestal een rijstwafel of een volkorencrackertje ofzo, later ook wel rozijntjes. En soms gewoon wat extra fruit of rauwkost.

Deel Deze Pagina