Gisteren lekker vlees van de bbq, vanavond spaghetti omdat we na het eten snel weg moeten. De rest van de week zal de bbq wel aangaan als het dit weer blijft.
Gisteren kwam ik thuis na een lange dag en had manlief alles lekker klaar gezet voor gourmetten. Hij wou eerst BBQ-en maar vond toch de buitentafel te klein en het teveel gedoe. Dus toen maar gegourmet. Superlief. Vanavond wou ik pasta maken, maar moet ook nog even langs de winkel (ben moed aan het verzamelen), en misschien worden het wel lekkere broodjes of iets. Niet veel zin om me uit te sloven, en ik moet komende nacht werken dus alle energie sparen hihi.
pizza , grote oven aan, pizza's extra beleggen (voor colin juist niet) en hoppa kwartier wachten en lekker eten. had zin in makkelijk vandaag, mijn neefje is ook hier en dat vreet toch altijd veel energie van mijn lijf. 2 dreumesjes van 17 en 20 mnd en peuter van 3 . hihi
Gister heerlijke pompoensoep (a la Jamie Oliver) met stokbrood en kaasjes. Vanavond gepofte aardappel met daarover een yoghurt bieslook sausje een witlof/appel salade (veel) en een biefstukje
Hier eten de kids vandaag frietjes met appelmoes en frikadel. Wij eten vanavond wat later en dan is het varkenslapjes in pepersaus met ui en aardappeltjes uit de oven. Ik denk dat ik daar een pot rode bieten bij open trek
een knorr wereldgercht beef teriyaki... niet perse zomers maar wel lekker en heb daarvoor alles in huis dus dat scheelt een tripje naar de super.... gisteren al lekkere perenijsjes gehaald dus dat is een lekker toetje of voorafje of beide
Hier lekker een koude pasta salade voor 2 dagen gemaakt !! Lekker makkelijk , wat fruit en stokbroodje erbij , klaar is kees !!
Iemand lekkere recepten voor die koude pasta salade? Ik ben echt een kneus op t gebied van salades en pasta salades. En ze lijken me juist zo lekker! Ik kom altijd met t zelfde aan alsik salade maak, dat word zo saai.....
Wij gaan aan de spaghetti, met een uitje, rode paprika, gedroogde tomaajtjes, en wat dressing. Eerste keer dat k het ga maken, dus of het lekker is, ik heb geen idee!! Smakelijk vast!
Ik durf op de eerste dag van de vermoedelijke 'zomer' nog niet los te gaan met zomerse, frisse gerechten. Hoewel ik graag even de BBQ had laten loeien, hou ik het vanavond bij ajam bali en sajoerboontjes.
ik maak de salade altijd anders , net wat ik in huis heb en net waar ik zin in heb , maar meestal wel een pestodressing !
Van de week al Indiaase wortelsoep (met komijnzaad, kurkuma, yoghurt) en lasagne met sla gegeten. Ik heb nog snijbonen, sperziebonen en bloemkool liggen, met risotto, aardappelschijfjes of pasta. Blegh, heb alleen maar zin in pizza
Hier ook altijd pastasalade of bbq met dit weer. Vanavond maar een broodje gezond. Echt geen zin om in de keuken te gaan staan.... (Manlief eet altijd na, dus dan vind ik het helemaal zonde van de energie met dit weer...)
Op het menu stond een voorjaarsstampot, maar ik heb geen zin om in die hete keuken te staan dus dan maar het gerecht van morgen een dagje opschuiven; Tortellini met witte saus.