Ik heb hem hier wel vaker voorbij zien komen, maar wij eten Gebakken aardappelen, kipburger en sla mix met tomaten, rode ui en een zelfgemaakte dressing.
vanavond eten we spaghetti maar van de week eet ik gebakken aardappeltjes, sla en een schnitzel ofzo...
Ik ben net ff naar de ah gesjeest, had echt geen zin in gehaktballen met broccoli haha. Nu wordt het een salade met gerookte kip, honing mosterd saus,lekkere slacroutonnetjes erin en allerlei soorten groenten en een gekookt eitje erbij en dan wat stokbrood met kruidenboter erbij m,mmm, oja heb eventueel ook nog wat krieltjes om te bakken erbij...
we zouden vanavond shoarma met opgebakken aardappeltjes en sla eten, maar kreeg vanmiddag uitnodiging voor bbq, dat kon ik natuurlijk nie laten schieten shoarma kan morgen ook nog
Broodjes hamburger van de grill. Broodjes gezond. Koude schotel met geroosterd brood. Soep. Aardappeltjes met pangafilet,kipsnitzel, cordon bleu, met een salade van ijsberg sla met tomaat komkommer, rode ui, en een lekkere dressing. Gekookte aardappelen met sla, met komkommer,augurk, lente uitje, tomaat, gekookte ei,en slasaus met worst of blinde vink. Lasagne met een frisse salade. Aardappelpartjes uit de oven, sla, erwtjes worteltjes, vis. Zoiets?
Wij eten heel vaak salades, broodjes of natuurlijk de BBQ Ik heb met dit weer nooit trek in prakkies ... Vanavond ben ik met de kids alleen en ook al voel ik me hondsberoerd, ik gooi lekker de BBQ aan, bak wat patatjes voor de kids en eet zelf lekker sla..
wij eten koude aspergesalade met krieltjes en een beenhammetje! Met warm weer eten wij heel veel salades, pasta of een mix dus pastasalade
Zucht ... ik ben jaloers op hoe makkelijk sommigen kunnen eten. Bij mij thuis is een broodje voor avondeten echt not done, en eigenlijk is een avond zonder vlees ook geen plan ... En salade idd is voer voor konijnen ... Ik eet het liefst een broodje met soep ... lekker makkelijk. Maar helaas Ik denk dat ik een pastasalade ga doen, met uitgebakken spekjes ofzo ... ook vlees
VAnavond wordt het kipfilet, met ceasarsalade en gebakken aardappeltjes. Morgen maak ik zelf huzarenslaatje, daar eten we met gemak 2 dagen van . Gaan aardappels, augurk, ui, ei, zilveruitjes, mayo en ham in. Nu al zin in!!
Whaha grappig! Vandaag: gebakken aardappeltjes met sla en vissticks Morgen: verse frietjes in de frituur, schnitzel en (ja alweer) sla
Hier vanavond soep met stokbrood en verse ananas gegeten. Erg lekker met dit weer! Morgen gaan we voor de pizza...