hier zou dat dan dus betekenen als ik echt geen zin heb om iets te maken dat hij dat zelf mag regelen/kopen enz. als ik geen zin heb heb ik geen zin., als ik zin heb in salade eet ik dat ook in een van de volgende dagen, mag ie zelf biefstukkie met brood maken ofzo..
Ik kook gewoon eten als normaal, hadden dus spinazie, gekookte aardappelen, verse worst en een ei Gaat er hier beter in dan 'makkelijk' eten zeg maar.
Ik eet alleen, manlief is op de kazerne. Heb rauwkost van radijs en rode ui op met gebakken aardappeltjes en een hamburger. Als toetje had ik een verse smoothie. Had geen zin om uitgebreid te koken.
Toen ik thuiskwam had mijn man bladerdeeghapjes met feta/olijf en pijnboompitjes gemaakt samen met een griekse salade, heerlijk!
ik had witlof gemaakt met ham en kaas eromheen gerold. Heb een paar happen gehad. met dit warme weer smaakt mij niks. (behalve ijs )
De kinderen aten pannenkoeken (de oudste had sportmiddag gehad en ze waren allebei bekaf, dus lekker makkelijk) en wij hebben net boerenomelet met groente en aardappeltjes gegeten. Heerlijk
Witlofsalade ! Fijn gesneden witlof, banaantje erdoor, appeltje of mandarijntjes uit blik evt paar rozijntjes. Lepel yofresh erdoor en smullen maar!!! Lekker met gebakken aardappeltjes of frietjes uit de oven.
Wij hebben couscous met komkommer, tomaat en lenteuitjes op. Verder zaten er nog stukjes kip doorheen en munt. En stokbrood erbij. Dit hebben we een keer in Frankrijk gegeten toen we daar op vakantie waren, en dat heb ik nagemaakt.
Wij hadden vandaag gebakken aardappeltjes en een salade van tomaat en mozzarella met een kip cordon bleu Heerlijk fris met dit weer!
Heb zelf nooit zo trek met dit weer. Maar we heen maar wat aardappeltjes gegeten met een hamburgetje en appelmoes.
Het is vooral dat ik niet zo veel puf heb om te koken als het warm is. Wat mij erg goed is bevallen op reis is dat 'binnen en buiten' dicht op elkaar mogen zitten. Dus warm eten als het warm is (wel rustig en liefst lauwwarm) en een pepertje extra is ook juist lekker . Is even wennen maar daarna is het juist heerlijk, dus lekker aan de curry's. Maar de praktijk hier is dat we eigenlijk het zelfde eten als altijd, dus van alles wat.
Vanavond tagliatelle met tonijn, mexiaanse mix van bonduelle en creme fraiche erdoor. Staat in 7 minuten op tafel en lekker fris
gister hebben we gebakken aardappeltjes met witte bonen in tomatensaus gegeten en een panga filet erbij... dag daarvoor een uitsmijter gebakken met ham en kaas.... en vandaag turks brood met roerei... en komkommertjes, tomaatjes... en morgen lasagne....
Mijn lunch was een magnum vanmiddag Ben hard aan het werk in de tuin dus dit was de lekkerste, snelste en makkelijkste oplossing haha.
Ik ga een lasagne maken met ricotta, tomaatjes en gegrilde courgette. Eten in de tuin Heerlijk, dit weer!!
Gisteren heb ik van afbakbroodjes met pizza quick, kaas, champignon en yorkham een soort van pizza gemaakt voor mezelf. Vriendlief had al bij zn familie lopen snaaien vd bbq en ik was veel te chagrijnig om daar een happy face op te zetten.... Vandaag lekker simpel: burrito met kipfilet en ijsbergsla Al sinds maandag wil ik vlinderpasta maken, maar het komt er gewoon niet van
Ik had nog een turks brood liggen en die heb ik samen met mijn dochtertje ingesmeerd met pastasaus en daarna belegt met ham, snijworst, paprika, champignons en geraspte kaas. Oftewel wij eten zelfgemaakte pizza!!!