Dat je soms dingen vraagt dat er dan gezegd word ja doe ik zo. Maar dat je het dan uiteindelijk nog 100x moet vragen. Kan ook om kleine dingen gaan.
Hahaah heel herkenbaar meestal vraag ik bepaalde dingen nier meer en doe ik het zelf Of zeg dit moet echt nu even gebeuren Dus geen vraag stellen maar eisen hahahaha
Ja, alleen vraag ik het dan geen 100x meer. Dan doe ik het zelf wel. Om nou steeds aan te horen dat hij het 'in de reclame wel even doet' of 'hij dit spelletje even af wil maken'.. nope! Die frustratie bespaar ik mezelf liever
Oeps, nu voel ik me een beetje een man Ik zeg dat wel eens, maar vooral bij laptop gerelateerde dingen (of ik even iets wil downloaden of wanneer er mail verstuurd moet worden)
Als mijn man weer eens in de "vergeten" of "doe ik zo" fase zit, (gaan hand in hand samen) dan vergeet ik spontaan om zijn vuile ondergoed en sokken te wassen (of iets soortgelijks). klinkt misschien kinderachtig maar na hem eens flink duidelijk gemaakt te hebben dat ik dat van hem ook erg kinderachtig vind kwam het kwartje binnen. Dit doe ik uiteraard niet elke keer, alleen als hij het extreem bont maakt hahaha.