Ik heb nog geen idee, denk dat ik allemaal kleine lekkere hapjes maak als ik morgen wat opgeknapt ben, anders wordt het gewoon heel simpel..
een verse pan soep met kruidenstokbrood en evt nog wat kant en klare pannekoeken. voor later appelflappen, stokbrood met kaas en salades en andere hapjes
Wij doen uitgebreid . Vooraf: bouillon en hapjes: toastjes, gehaktballetjes, worst, olijven, carpacciohoorntjes en wat er ligt. Hoofd: gerookte parelhoenfilet met rode uien en sinaasappel, stoofperen, boontjes, roast potatoes, sausje Na: sorbetijs in zelfgemaakte oubliebakjes met een randje chocolade erop en slagroom En dan hebben we nog oliebollen en appelbeignets. Ik hoef 1 januari niet te eten, scheelt tijd met de familiebezoeken hahaha
Ben toch wel even benieuwd wat zijn strikken? Hier eigenlijk nog geen idee. Denk iets van stokbrood met salade, gewoon even simpel.
Wij hebben altijd allemaal hapjes die iedereen meeneemt. Heel gevarieerd en meestal wel 2 tafels vol. Iedereen doet echt z'n best dus is elk jaar weer genieten.
Wij beginnen lekker vroeg met de hapjes. We maken vanalles en nog wat, dus we hebben geen avondeten nodig. Vooral op verzoek van de kinderen, die vinden dat altijd supergezellig!
De kluifkip die een vriend trots op tafel zet elke keer dat we komen eten. Ik heb hem nog niet verteld wat ik er daadwerkelijk van vind...
Wij eten krielaardappeltjes met kip cordonbleu en een lekkere salade. S'avonds allerlei lekkere dingen voor op een toastje & natuurlijk de oliebollen!
Spaghetti! Mn schoonbroertje en zn vriendinnetje eten mee en zij willen graag spaghetti Voor de avond hebben (franse) kazen, salades, toastjes, olijven, chips en natuurlijk oliebollen! Oja en voor na 0.00 uur op verzoek van de mannen snacks uit de frietpan...
Wij eten broodjes hamburger gaan naar m'n schoonouders en ze vroegen wat willen eten, nou hamburgers heerlijk;D
Een Frans uiensoepje met een kaas-uienbroodje (we gaan knallend het jaar uit, LOL). 's Avonds bij de koffie nog een lekker gebakje en daarna allerlei heerlijkheden op tafel: oliebollen, kaasplankje, Turks brood met allerlei smeerseltjes, Indische hapjes, kipkluifjes, gehaktballetjes etc etc.
met een paar man doen we hier grourmetten, en dan lang tafelen.´ en voor het savonds op tafel heb ik wat chips, nootjes oliebollen, versfruit enzo enzo.
wij gaan waarschijnlijk pannenkoeken eten. En wat hapjes denk ik voor 's avonds. Blijven lekker thuis, kleine mooi op bed. Manlief heeft ook oproepdienst voor de brandweer dus kan maar zo zijn dat ik de jaarwisseling lekker in mn uppie op de bank doormaak
Wij eten gewoon macaroni! En 's avonds oliebollen, hapjes en niet te vergeten: champagne drinken! Wij zijn ook sinds jaren weer eens zonder vrienden/familie. Vrienden die een paar uur van te voren ook nog eens beslissing of ze wel of geen zin hebben, heb er genoeg van, nu hebben wij eens geen zin!
een mengelmoesje van wat we over hebben van kerst.. Broccolisoep met zalm en breekbroodjes met kruidenboter een garnalen salade een hartige taart stuk en misschien nog iets kleins erbij.. verdeeld over de avond..
Snel een boterham naar binnen proppen haha. Allemaal geen tijd voorr!! S avonds oliebollen, mini saucijzen en kaasbroodjes, mini loempia, kaassoufle, vlammetjes, bitterballen, kaas worst augurk, knakworstjes, toastjes paling, zalm en smeersels. Mini quiche en mini pizza's haha lekker volvreten!!