wij maken macaroni. wij zijn voor het eerst met ons gezinnetje alleen met oud en nieuw. al zullen de kinderen wel slapen hopelijk. we hebben alleen 3 hondjes ter logeren omdat mijn ouders oud en nieuw bij mijn zus vieren.
Yeah de AH heeft zojuist bezorgd Stokbroden en smeerseltje Vooraf: soepje Hoofd: witlof en pasta ovenschotels (voor de keuze) Na: appelkruimeltaart Oliebollen en appelflappen bij onze topper die met de AD weer hoge score behaald heeft En nu hoop ik dat ik hier morgen ook nog steeds trek in heb haha.
Sushi! En 's avonds zelfgemaakte citroenboterkoek, appelflappen, stokbrood met vanalles, chocolaatjes, chips, quiche, nootjes enz. En op nieuwjaarsdag eten we altijd zelfgemaakte Nigeriaanse pindasoep met kip en rijst. Hmmm..
Mijn ouders en so komen eten en ik maak hapjes voor de hele avond, dat is ook meteen als avondeten. Kipborrelhapjes, balletjes in saus, kleine vitello's, Italiaanse vleeswaren, zalmrolletjes, stokbrood, salade. En uiteraard oliebollen en vers gebakken appelflappen van mijn moeder, mjammm. Morgen lekker in de keuken om alles klaar te maken
Niets bijzonders. Ik heb late dienst en mijn vriend vroege dienst dus die eet samen met Roos iets eenvoudigs..
Rotzooi . Ga niet koken en leven een dag op Knakworst in bladerdeeg Bladerdeeg hapjes met kaneel/suiker en zelfgemaakte kaasstengels Bakhapjes Oliebollen met en zonder krenten Chips/nootjes/koek appelbeignets
Voorgerecht & hoofdgerecht is een verrassing. We zijn met 3 koppels die elk een gang voor zich nemen (veel kans dat hoofdgerecht gourmet is). Ikzelf maak het dessert: sabayon met kriekbier, framboosjes, aarbeien, ijs en crumble