Een pony voor dochter

Discussie in 'De lounge' gestart door Arti13, 30 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arti13

Arti13 Niet meer actief

En dan niet een met 4 poten, maar in haar haar laten knippen :D.
    Heeft jouw dochter ook een pony en kan dat nog anno 2014? Zou je eventueel een foto kunnen laten zien? Duurt het lang voordat het weer aangegroeid is?

Mijn dochter heeft een rond gezicht met een beetje een puntig kinnetje en blond haar. Ik vind het lastig om in te schatten of het haar staat.
    Maar haar haar is niet echt mooi stijl, maar pluist een beetje.

2. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter had met 10 jaar een pony en dat stond haar echt heel erg mooi. Nu is ze bijna 12 en helaas groeit het nu weer. Madam wil het weer lang.

Ze heeft wel lang en stijl haar.

3. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Pony's kunnen altijd! Maar bij pluizig haar zou ik het niet zo gauw doen, dat springt dan alle kanten op behalve in de pony kant ;)

4. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Daar ben ik dus ook bang voor en dan vind ik het niet mooi staan.
    Als ik haar haar was 's ochtends dan valt het wel heel mooi, maar dat doen we natuurlijk niet elke dag.

5. Leed

Leed Bekend lid

14 apr 2013
    832
    163
    43
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Misschien kun je dan n heel klein beetje n laagje erin laten knippen. Dus niet teveel voor n jong meisje, maar dan valt t net iets anders

6. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Dat is misschien wel een idee.
    Ik zou zo graag willen dat het haar er verzorgder uit ziet. Ze houdt geen staartjes of clipjes in, dus hangt het in sliertjes om haar gezicht heen. Ze heeft niet heel dik haar, maar wel een behoorlijke bos.

7. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

8. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Mijn dochtertje heeft het nu zo:

bob hair styles for kids | Cool Easy Hairstyles

Vind het zelf erg leuk! Dit meisje lijkt ook aardig op mijn dochtertje, zelfde kleur haar alleen de blauwe ogen van mijn Dochtertje zijn iets lichter :D Ze wilt ook nooit clipjes of staartjes in haar haar :(

9. Hellen36

Hellen36 Actief lid

30 apr 2007
    121
    36
    28
    personeelsadviseur
    Amsterdam
    Zo zit het haar van onze dochter ook. Kapper heeft het een beetje in laagjes geknipt aan de zijkant zodat het wat luchtiger valt. Wil ook geen speldjes enzo maar heeft anders wel last van haar haar (steeds hoofd schudden). Is best dik ook. Bevalt goed.

10. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Onze dochter heeft ook lang haar, maar dan in laagjes geknipt. Er zit slag in van haar zelf, waardoor ze echt een enorme bos heet. Haar pony is schuin weggeknipt en dat staat erg pittig.

Wat je kan doen om het haar wat verorgder eruit te laten zien is een klein beetje olie in de puntjes smeren. Je hebt er van alles voor, ook voor hele jonge kinderen. En evt. zo nu en dan even insmeren met kokosolie (gewoon uit een potje, waar je ook mee kunt bakken en braden) tijdens het badderen. Goed uitspoelen dat werkt ook heel goed.

Deel Deze Pagina