Zoals sommigen hier weten hebben we onze lieve hond Kenzo moeten laten inslapen op 28mei dit jaar.Nu hebben we laatst een klein herrineringsboekje gemaakt....het origineel hebben we in onze glazen kast bewaard maar het is ook online door te bladeren voor diegene die dat willen. We zijn nu een half jaar verder maar mis hem nog steeds heel erg. Fotoboek Kenzo
mooie boekje , ik moet inderdaad er niet aan denken dat wij ooit afscheid moeten nemen van onze daisy .... ze is me alles en we zijn altijd samen geen idee wat ik zonder haar zou moetne
Wat een mooie hond was i.... Mooi gedaan trouwens zo'n boekje! ... Hier ook ons hondje 3 maanden geleden moeten laten inslapen dus ik weet hoe je je voelt! Sterkte!
Heel erg mooi. Krijg gelijk een knoop in mijn maag. Kan me voorstellen dat je hem flink mist (wij hebben ook een hond/kind en oh wat houden we van dat beest)
Pff..mooi beest zeg! malamute? moet er ook niet aan denken dat we Laska moeten missen, vind het heel mooi van je wat je voir hem hebt gemaakt! sterkte en poot van onze Laska
Jeetje wat lijkt me dat moeilijk om afscheid te moeten nemen van mijn beste maatje,Dus kan me dat gevoel van jullie goed voorstellen en dat jullie hem nog steeds missen is heel goed te begrijpen! Mooie album van jullie knappe maatje! Sterkte....