Eerst hapjes op tafel (en natuurlijk pepernoten enzo) en later gewoon bolletjes denk ik, of stokbrood.. moet nog ff kijken zaterdag.
Wij gaan voor een grote pan erwtensoep met broodjes en roggebrood met katenspek. En verder gaan we natuurlijk ook gewoon lekker snoepen van het strooigoed
Wij vieren geen pakjesavond, maar maken er wel een klein (vr)eetfestijn van. We maken allemaal kleine dingetjes: wraps met rosbief en sla, warme stukjes brood met tomatenpesto en mozzarella, een groentesoepje en stukjes gegratineerde ciabatta of stokbrood. Heerlijk! Heb er nu al zin in
ik denk dat wij pannekoeken gaan bakken... een gourmetset op tafel lijkt me niet zo'n succes met kleine kinderen erbij... het sinterklaasavondje op zich is al een groot feest voor ze met enorme spanningen dus met het eten doen we lekker makkelijk
wij eten een gewoon normale warme maaltijd. ik hou er niet zo van dat alles zo commercieel gemaakt moet worden.
Normaal altijd gourmetten maar dit jaar voor het eerst een buffet. En iedereen verzorgt 1 hapje/gerechtje. Ben benieuwd wat daar uit rolt
Zoals het nu staat vieren wij Sinterklaas in de middag, en gaan we in de avond gezellig met zijn alle boerenkool stampot eten! Aardappels en boerenkool vers uit de tuin.! Jammieee
Wij gaan gourmetten. Zijn met 8 volwassenen, en 2 kids. Eerst begin middag met cadeautjes en wat sint-snoep. En dan einde middag gourmetten.
Wij bakken thuis allemaal een zelfgemaakte pizza en die nemen we dan mee naar mijn ouders.... Daar worden de pizza's in stukken gesneden en op tafel gezet en het heerlijk avondje kan beginnen Verder zullen er ook de nodige pepernoten, walnoten, mandarijtjes, taai taai enz doorheen gaan hoor!
We vieren Sint zondagmiddag.. Eerst lekker koffie/thee/chocomelk met banket en gevuld speculaas, pepernoten met snoepgoed etc.. Na de koffie komen er allerlei koude hapjes op tafel en steken we evt de frituurpan aan voor wat bittergarnituur. Lijkt me voldoende!
Ik ben jarig zondag Taart met koffie/thee/chocomel/fris Chipjes/nootjes/koekjes/knabbels bladerdeeghapjes met ham/kaas en frikadel kaas/worst/komkommer crackertjes met eiersalada/kipkerrie/smeerkaas/kruidenkaas Komkommertjes met crémekaas cocktailworstjes en nog meer knabbels En savonds een lekkere kop soep (keuze uit 2) belegde broodjes en heel veel stokbrood met kruidenboter!
We gaan uitgebreid steengrillen en speciaal naar de afslag in Scheveningen voor de verse vis. Heerlijk!