1 van de katten plast naast de bak

Discussie in 'De lounge' gestart door MvN, 1 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvN

MvN Niet meer actief

Hallo,

Ik heb een poes van 3 jaar en een katertje van 7 maanden. Altijd gingen ze op dezelfde bak zonder problemen. Maar nu sinds 2 weken kan ik elke dag pis ruimen.. 1 van de 2 pist erbuiten.We weten alleen niet welke omdat ze of beide buiten zijn, of beide binnen.
    Ik heb vandaag al een 2e kattenbak erbij gekocht misschien dat dat t was..

Heeft iemand nog een oplossing?

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

2de kattenbak kan inderdaad helpen ja
    het kan ook zijn dat je katertje een beetje aan het expirimenteren is met afbakenen. Hou het even in de gate zou ik zeggen ook om er achter te komen wie van de 2 het is.

het kan namelijk nog `100 andere redenen hebben, en het is soms best lastig om er ahter te komen waar het nou echt aan ligt.

suc6

3. Kruimel2010

Kruimel2010 Bekend lid

8 okt 2010
    825
    1
    0
    NULL
    NULL
    Kijk of je urine op kunt vangen en ga daarmee even naar de dierenarts, het zou zomaar kunnen dat er eentje blaasontsteking heeft!

Zijn ze allebei "geholpen"?

4. MvN

MvN Niet meer actief

De poes is wel gesterreliseerd en de kater nog niet..

5. MvN

MvN Niet meer actief

afbakenen blijven ze toch de hele dag doen? niet 1 keer per dag?

6. Kruimel2010

Kruimel2010 Bekend lid

8 okt 2010
    825
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dan zou ik maar eens beginnen om die te laten castreren. Met zeven maanden beginnen ze vaak met sproeien..... snel doen anders blijft hij het doen!

7. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Kat laten helpen inderdaad, daar kan het aan liggen. En inderdaad sommige katten gaan ze liever op aparte bakken, maar als het eerst prima ging lijkt het me inderdaad dat het tijd is voor een bezoekje aan de dierenarts. :)

Deel Deze Pagina