Hee meiden Moet ff gal spuwen over hoe een 'vriendin' doet (tis meer een kennis) Ze heeft een zoontje en pas na 2,5 jaar weet ze wie de vader is Het jochie is nu 4,5. Ze heeft een slechte relatie gehad en is 2 maal zwanger geraakt. 1 x abortus uit eigen wil en 1x omdat de vader van beebje haar chanteerde. Toen ging ze terug naar de vader van haar zoon, maar die is nogal op zn vrijheid gesteld en hij ziet haar en zn zoon 1x per week soms 2x. Want ja vrienden en blowen is belangrijker (hij was mn overbuurjongen dus ken hem zelf ook) Nu zei ze vorige week dat ze wss al 6 tot 10 weken zwanger was maar dat niemand t nog weet Ze heeft de vader meerdere malen uitgehoord wat hij zou doen als ze zwanger zou zijn hij zei dat ie haar zou verlaten hij wilt nog geen 2e x vader worden. Ik vroeg wat zij zou doen. Ze wist het niet omdat ze zich echt zwanger voelde, maar dacht wel aan abortus omdat ze haar vriend niet kwijt wil.. Ze zou bellen om een echo te laten maken. Gister vroeg ik of ze al gebeld had. Haar antwoord: tis weg heb een bloeding gehad en deed er verder lacherig over. Mijn gevoel is dat ze wederom een abortus heeft gepleegd:x Zulke mensen mogen echt geen kinderen krijgen!! Moest t ff kwijt, aangezien k beloofd had t niet aan bekenden van hun te vertellen
het rode gedeelte klopt volgens mij niet helemaal. ze heeft een zoontje van 3 jaar en het jochie is nu 4,5 verder; misschien doet ze er wel lacherig over en is dat haar manier van hiermee omgaan maar doet het haar toch pijn?
Haar manier van omgaan met pijn? Nou bah, als ze echt weer een abortus heeft gedaan is er gewoon weer zo'n mooi klein wezentje vermoord door de eigen moeder, vreselijk! En ook dat je bij iemand wil blijven die blowd? Terwijl diegene ook nog eens vader is, sorry dat snap ik niet!
Zin klopt idd niet haha. Toen haar kindje 2,5 was is ze pas achter de echte vader gekomen kind is nu 4,5 Ja ik weet het niet normaal heeft ze nl geen moeite zich te uiten..
Ze wist het pas zolaat omdat ze toentertijd op vakantie was en daar een vakantieliefde had en toen ze terugkwam nog geen week later met de vader van t kindje in bed dook. Pas na goed en logisch nadenken en foto's bij elkaar leggen is ze erachter gekomen. De vader heeft t eigenlijk altijd geweten ivm uiterlijk
ik kan me niet voorstellen dat iemand een kindje vermoorden leuk vind of daar totaal geen gevoel bij heeft. vroeg me daarom af of zij gewoon op die manier omgaat met haar verdriet. maar natuurlijk zijn er ook gekken en gevoellozen mensen op de wereld
Mamazeyad: als iemand 3x een abortus pleegt dan doet het je niks blijkbaar. Er is nl 9 van de 10x wel een uitweg.
ja drie keer abortus is idd vreselijk maar misschien heeft ze dit keer gewoon een miskraam gehad en heeft ze geen abortus gepleegd.
Wat een tokkie. Ze weet niet wie de vader was? Dus had ze meerdere mannen in bed? Arm kind. Dat is de enige met wie ik medelijden heb. Je zult maar zo'n moeder hebben.
Nja ze is wel goed voor dr kind, komt niks tekort enzo ( ja zn vader denk ik) Maar eerlijk ik geloof gewoon niet dat t een miskraam is, gebaseerd op dr verleden en haar reactie
Gelukkig is ze wel goed voor dr kindje, maar voorlopig moet ze even stoppen met abortus en even na denken ja..
ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik van dit soort berichten moet vinden, je zegt dat je haar vriendin bent maar ja dan plaats je dit soort berichten, terwijl je juist zou denken dat een vriendin onvoorwaardelijk voor je klaar staat, jij weet niet hoe zij zich daadwerkelijk voelt, je weet niet of ze nu wel een miskraam heeft gehad of toch niet dus gis je maar een beetje want eens een abortus gedaan altijd een abortus gedaan, en rondbazuinen dat ze niet wist wie de vader was van haar kindje vind ik ook niet echt netjes wie weet waren er maar 2 mannen en twijfelde ze tussen die 2 mannen, kortom ben eigenlijk blij dat jij niet mijn vriendin bent want zie weinig vriendschap ik dit berichtje, dit terwijl ze jou wel in vertrouwen neemt wat haar bezig houd en nu schrijf je dat JIJ teleurgesteld bent in haar als vriendin ik denk eerder dat zij teleurgesteld moet zijn in jou en lekker een echte vriendin moet gaan zoeken eentje die haar niet veroordeeld
Ik had al aangegeven in eerste bericht dat ze meer een kennis is en aangezien ik niemand ken op dit forum plaats ik het hier aangezien ik mn mond zou houden in onze omgeving. En ik weet het omdat ik er zo doorheen prikte en toen kon ze niet tegen me liegen. En als ze meerdere malen aangeeft een abortus te willen en tis ineens amper 4 dagen later een miskraam.. Is wel heel toevallig. Ik zeg niet dat het niet kan maar tis gewoon te toevallig. Ik ken haar meerdere jaren en ooit waren we vriendinnen terwijl alles wat ik zei tegen haar bazuinde zij verder. Ik ben overigens wel stil gebleven maar das de reden dat ze voor mij geen vriendin is maar gewoon iemand leuk om een dagje mee weg te gaan etc. En nee k pak haar niet terug maar ik moest het gewoon kwijt.
Sorry, ik kan er niets mee, ik ken ze niet. Ik vind het misschien wel onwaarschijnlijk stom, maar dat wil niet zeggen dat ik me er druk om moet maken als iemand haar leven zo wil leven.
Ik zal ook wel een slechte vriendin zijn dan, want na de acties van dat mens zou ik toch echt niet meer 'klaarstaan' voor haar. Bah. @TS; Ik zou afstand nemen. Je zit er blijkbaar mee en dan kun je die confrontatie beter niet meer opzoeken, denk ik. Ik zou het ook niet trekken, omgaan met iemand die zulke dingen doet. Sterkte!
Nee contact is gelukkig al verslechterd. Af en toe stad in is leuk maar that's it. Ben sowieso iemand die heel snel met de problemen van de ander kan zitten.
Helemaal mee eens!! Zo'n vriendin als TS zou ik liever kwijt dan rijk zijn Want TS, zij ziet JOU blijkbaar wel als vriendin door je in vertrouwen te nemen....