ja dat kan de dagmaakt in principe niet uit! maar ik denk niet dat we er zoveel aan zullen doen.misschien koop ik nog wel een leuk cadeautje voor mijn vriend. in ieder geval een fijne dag gewenst aan iedereen {|= geniet van elkaar
Uhm bloemkool, aardappels en vegaburger. Ik moet daarna repeteren met de band dus een gemakkelijk gerechtje 8)
Wij gaan bij mijn oma eten. Mijn moeder woont in Oostenrijk maar is voor een weekje in Nederland bij me oma. Ze hebben ons uitgenodigd om te komen eten. Op het menu staat kartoffel salade met sla en shnitsel En natuurlijk een toetje.
Tussen de middag denk ik opgebakken chinees. Ik ga 15.00 naar de 9maandenbeurs toe met mijn zusje en moeder. Dus echt avond eten zit er niet in. Misschien lekker broodje.
hmm sotmme vraag misschien.. en ietwat laat hoeveel choco heb jen odig voor zo'n chocofondue als toetje?
normaal vieren wij geen valentijn wij hebben elkaar elke dag van het jaar lief en hebben geen excuus nodig om elkaar een dag te verwennen.. maaaaaaaaar aangezien ik gisteren nacht een verschrikkeijke feeks was door mijn hormonen en de frustraties van mijn zwnagerschap ga ik voor vanavond wat fruit in chocolade dompelen. weet iemand trouwens of appel en peer in chocolade ook lekker is? ik heb aardbeien, ananas en banaan peer lijkt me ook lekker maar appel weet ik niet zo.
kan het nog kleffer talia, sorry wil niet gemeen zijn maar jij ovedrijft altijd zo vreselijk over hoe dol jullie op elkaar zijn en hoe verliefd jullie zijn bladiebla wie probeer je te overtuigen..............jezelf? ontopic, ik heb tiramisu gemaakt en dat ga ik in een hartvorm snijden en opdienen
@ayyildiz: het is zeker ultraklef ja maareh.. jij zit wat minder lekker in je velg eloof ik? meestal negeer je dit s oort acties.. nu zie ik enkel snibbige reacties anyway.. hier dus marshmallows gehaald, banaan, ananas uit een blikje (even droog deppen maar.. maar verse is wat lastig nu) en eh.. ik ga zo verse eierkoeken maken en bovendien een klein doosje aardbeien gevonden zonder dat ik mn hele portemonnee hoefde te legen dus dat komt wel goed hier gok ik zo
Wij doen niks extra's met valentijn, vinden het allebei niet nodig. Wij hebben onze "valentijnsdag" altijd op 20 april, de dag dat we verkering kregen! Pff wat klinkt dat oudbollig, verkering hihi! Dus wij eten gewoon iets simpels, ovenschotel
hmm ondanks dat ik weinig valentijnv erwachtte hier in de buurt (had het idee dat onze gekleurde medemens daar niet zo aan deed... ) loopt echt iedereen hier met bleomen of ballonnen... erg leuk om te zien
tja mss komt het omdat we hard hebben moeten vechten voor elkaar en ik daar super trots op ben dat ik zo verliefd ben denk niet dat ik daar iemand kwaad mee doe... en altijd, ik reageer al niet aardig veel meer en kan me weinig topics indenken waar ik het over men man en mij heb.
Hier Spaghetti met rode saus en als extraatje parmezaanse kaas En vanavond krijgt hij een lekker stukje appeltaart met slagroom.
nou.. even achteraf nog weet niet hoe het zat met julie valentijn.. bij thuiskomst checkt manlief altijd de brievenbus (zelfs als ik zeg dat ik het net gedaan heb dus.. ) en deze keer stond daar een klein ingepakt doosje bonbons maar wij zijn dus (hoe romantisch) daarna eerst naar de bouwmarkt geweest voor nieuwe lamellen en van die statische folie voor op de deur daarna is job de folie op de deur gaan plakken en boven achter zijn flaptopje gekropen dat laatste oa.. omdat ie gewoon de keuken niet in mocht en je dus vanuit de woonkamer de keuken in kan kijken *grin* eerst zelf verse eierkoeken gemaakt toen die in de oven stonden aardbeitjes gewassen, banaantjes gesneden, marsmellows in een bakje gedaan... Toen waren de eierkoeken inmiddels klaar (dat is incl. afwegen en mixen en bakken zo'n 20 minuten werk) Daarvan ook een paar in reepjes gesneden. Ondertussen ook de choco opgezet om te laten smelten... (avondeten hadden we toch maar overgeslagen.. ) en eh.. was errug jummie mission accomplished manlief merkte nog op "ja maar dat verdien ik helemaal niet" maarja.. het gaat er niet om of hij vindt dat ie het verdient.. het gaat erom of ik het wil geven... niet dan?
Ik was met de kids naar de mac geweest blehh helemaal niet lekker maar ja de kids vinden dat geweldig . Daarna hadden we taart een echte valentijns taart maar luste alleen wat er op zat de bodem vond k net lekker . Maar was wel een leuke avond