Ik was chefkok geweest, dus van mij verwachten gasten altijd eten! Je kan prima tapas maken! Het is verschillend, veel en lekker! Succes
Soms halen we friet, soms hebben we een grote ovenschotel of een grote pan macaroni. Van de zomer met onze eigen verjaardagen had ik een grote plaatpizza gemaakt en hadden we een grote bak pastasalade staan, met stokbrood erbij en wat kruidenkaasjes en salades. Dat soort dingen dus: dingen die je ofwel vooraf klaar kunt zetten, of die je even snel in een kwartiertje klaar hebt
Zelf gemaakte soep met een lekker broodje en salades. Patat met snacks er bij.(zelf bakken) We hebben 2 keer chinees gehaald maar dat loopt erg in de kosten voor 25 man.
Laatste keer : Macaroni omdat onze dochter dat wilde. + macaroni salade met turks brood Wraps met kruidencreme, zelf te vullen met sla, mais, stukjes kip, geraspte kaas, stukjes tomaat, feta Vaak ook wel soep vooraf Salades met turks brood Voor de kinderen friet of poffertjes
hoi goeimorgen, met mn dochter zn verjaardag toen die 6 werd was het, antilliaanse eten, kaasballen,pikaballen,vlees en kip pasteitjes,garnalen,flensjes met tonijn,worts met deeg,gevulde eieren, er was zelfgemaakte kippesoep, aardappelsalade,crabsalade,tonijnsalade,en bbq,kip karbonade sperebs en steaks, en 3 grote taarten, er was ook een hele grote pinjata als wij feest vieren is met met heel veel eten.en ik heb alles zelf gemaakt, taarten heb ik bestel.
Bij ons eet altijd iedereen mee, vind ik heel gezellig! We maken vaak mexicaans, tortilla's of wraps met salade en gehakt/kip en broodjes hamburger. Voor de kids bakken we er ook patatjes bij met kleine frikandellen. Onze dochter is in de winter jarig, dan eten we erwtensoep en broodjes rookworst.
Tapas (dag vantevoren veel voorbereiden) Soep met broodjes Pasta (saus vantevoren maken, alleen 8 min. pasta koken)
Pasta Of salades met quiches, bladerdeeghapjes en soep ofzo. Mijn ouders eten meestal wraps of roti, 1 pan en je bent klaar.
Wij kregen gister broodjes met kroket en frikadel... Niet mijn keuze... Maar wel lekker voor een keertje. Normaal soep... Maar het was zo warm gister dat ze een broodje handiger vonden. Op onze eigen verjaardagen wordt er over de hele dag vaak zoveel gegeten dat avondeten niet meer nodig is
laatste verjaardag heb ik zelf pizzas gemaakt, met pastasalade en stokbrood met kruidenboter. en witte cocolademousse met rode vruchten na. was een succes!!! mn zus helpt me altijd even. vorige verjaardag zelfgemaakte groentensoep goed gevuld met afbakbroodjes en salades erbij.
Hier ook wel vaak dat mensen zeggen... Nou we blijven niet eten hoor! En vervolgens ontdekken dat het al tegen 7 uur is Of we maken saté... Dat is ook lekker te portioneren als je vantevoren niet weet hoeveel eters je hebt
Haha het is inmiddels een beetje standaard geworden. Ach, mijn verjaardag (1 dec) nog en dan doe ik volgend jaar wel wat andere dingen erbij verzinnen
Ik maak zelf soep, doen we stokbrood bij (dag van tevoren) Maak een pastasalade (dag van tevoren) Diverse kleine makkelijke hapjes (sommige van tevoren, anderen van AH) Lasagne (maakt mijn moeder meestal van tevoren ) Pizza (op de dag zelf, voor mensen komen) Broodjes hamburger. Maak meestal ook taart of cakejes van tevoren.
met Lydia's verjaardag heb ik koude wraps op tafel gezet (heb geen oven). Gewoon kant en klare gekocht en daar zelf lekkere vulling in gedaan. Begin van de middag klaargemaakt en toen n de koelkast gezet.