Bij ons was het na 14 rondes raak. Volgens mij zijn hier al vaker topics over geweest. Je kan ook nog even zoeken op deze site.
Ik was eigenlijk voor onze 1e officiele ronde al zwanger, dus heb er maar even ronde 1 van gemaakt. Ik was nog bezig met ontpillen (net gestopt) en bleek meteen raak te zijn.
Bij mij was het ook maar raak na 9 rondes... en uiteindelijk doordat ik ook heel lange cyclussen had (heb er ééntje gehad van over 100 dagen) heeft het toch 1,5 jaar geduurd. Maar ons geduld werd dan toch beloond en eigenlijk op het moment wanneer je het minst verwacht Liefs, Kel
Hallo! Bij ons in ronde 3! We hadden het nog helemaal niet verwacht, wel gehoopt natuurlijk! Hoop dat je bij jou ook snel raak is! Liefs Elly.
Bij ons was het de 5e ronde raak, doordat ik uit mezelf geen eisprong heb, was dat wel pas na 1,5 jaar. En net als Kel, op het moment dat we het eigenlijk niet hadden verwacht
hier was het in ronde 18 raak. we liepen al bij de gyn , die vertelde 19 maart dat me man's zaad niet goed was, was te weinig (1 miljoen maar) en dat het waarschijnlijk ivf zou worden maar we moesten 3 maanden later maar is terug komen voor nog een zaad test en een week later had ik een positieve test, dus toch spontaan zwanger geworden
Precies een jaar nadat we getrouwd zijn. (In dezelfde maand) was het raak! En gelukkig gaat alles prima! Heb er een goed gevoel over! Liefs Britt
eingelijk ronde 1 maar dat was wel na een hormoonbehandeling ivm pco was al 9 maanden gestopt met de pil maar werd niet ongesteld,pas na een kuur primolut werd ik ongesteld en daarna clomid en het resultaat mag er zijn
Bij ons gingen er 6 rondes voorbij zodat het in de 7de ronde raak mocht zijn. . . . . . (de ronde waarin het minste kans zat om zwanger te zijn dacht ik )