Ik ben normaal ook een pindakaas eter maar in de weken dat ik me moe en niet lekker voelde vond ik het ook niet lekker meer. Maar andere rare eetgewoontes heb ik niet gehad. Elke zwangerschap is anders dus je kan niet zeggen dat je nu een kindje krijgt van het andere geslacht dan van je andere kindje. Schijnt wel zo te zijn (gister van VK gehoord) dat jou lichaam aangeeft waar je tekort aan hebt. Heb je, zoals ik, geen rare eetgewoontes, dan heeft je lichaam genoeg aan wat je binnenkrijgt. Nu kan ik me niet voorstellen dat ik gevarieerd genoeg eet, want ben bijvoorbeeld geen fruit eter, maar ok.
Aardbeien!!! Daar kun je me wakker voor maken. Eet nu ongeveer 2 bakken van 400 gram per week op.. Mjum!
Brood/beschuit met chocoladehagelslag... Heerlijk, kan ik wel de hele dag door eten... Verder komkommer, worteltjes, aardbeiden en banaan om te snacken en qua drinken Crystal clear cranberry
Zuur! Citroen uit het vuistje, Amsterdamse uitjes, komkommer in azijn als dressing. En vers fruit: groene appels, banaan, ananas, mango, aardbeien. Lust even geen chocolade. En zin in verboden eten: filet, carpaccio, rauwe vis (sushi), medium-rare biefstuk (van Loetje....).
Merk dat chocolade en andere snoepjes even niet hoeven. Verder begin ik ook weerstand tegen vlees te ontwikkelen, vooral gehakt...de geur alleen al bleh! Terwijl ik best van een stukje vlees hou. Wil vooral veel groenten eten haha! Maar heb ook meer zin in chips.....vooral hartige zoals hamkas, bugles, dorito's. Maar helaas krijg ik dat van mezelf niet echt....prop er dan maar weer een appeltje bij. Geen zin om nu al kilo's aan te komen en zolang er nog andere dingen ingaan kan de chips nog ff beperkt blijven hihi
Melkchocolade en gepofte mais met chocolade repen...kaas en softijs En dat terwijl ik normaal gesproken niet tegen lactose en melkeiwitten kan!
Ik hAd gisteren op de reclame voorbij zien komen een ding in een ijsjes vorm waarmee je zelf ijs kan maken met yoghurt enzo Ik ben ook gek op Griekse yoghurt maar ding is 20 euro maar lijkt me wel wat misschien kom ik zo een beetje gezond zwanger de zomer door.
Oewhh het verschilt met de dag, wat ik wel en niet lust. Momenteel ben ik helemaal weg van worst met rodekool en aardappelen :S jamjam! elke ochtend eet ik van die choco tresors. Die voorkomen me misselijkheid
Ik lust alles wel...maar zodra ik denk: ' laat ik eens een stukje .....(vul hier zelf iets is). Dan hoef ik het niet meer....zijn vriend mag ook niet vertellen wat we gaan eten ( ben blij als hij kookt) want als ik het weet hoef ik het niet meer.....ik kan alleen maar eten als ik mijn verstand op nul zet....als ik trek heb en ik weet niet in wat neem ik nu maar een stukje fruit of een kauwgummetje.. Beter voor me want ben al 2 kilo gegroeid
Chocola normaal jammie, nu: laat maar. Cravings voor: kaas, kaas, kaas, Big Macs (mag er van mezelf max 1x14 dagen) en knakworstjes. Wat ik absoluut niet lekker meer vind is groente. Haal mijn Vitamientjes nu maar uit veel fruit.
Appelflappen-tic hier! Verder geen rare eetgewoontes.weinig zin in chocolade.erg vreemd voor mij haha. probeer zoveel mogelijk snackhonger op te vangen met fruit of brood of glas slimpie ranja.