Wat eten jullie nu opeens nu jullie zwanger zijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Whitepearl, 13 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik ben normaal ook een pindakaas eter maar in de weken dat ik me moe en niet lekker voelde vond ik het ook niet lekker meer. Maar andere rare eetgewoontes heb ik niet gehad.
    Elke zwangerschap is anders dus je kan niet zeggen dat je nu een kindje krijgt van het andere geslacht dan van je andere kindje. Schijnt wel zo te zijn (gister van VK gehoord) dat jou lichaam aangeeft waar je tekort aan hebt. Heb je, zoals ik, geen rare eetgewoontes, dan heeft je lichaam genoeg aan wat je binnenkrijgt. Nu kan ik me niet voorstellen dat ik gevarieerd genoeg eet, want ben bijvoorbeeld geen fruit eter, maar ok.

2. Reen

Reen Lid

21 feb 2012
    59
    1
    0
    NULL
    NULL
    Perenijsjes en verse mango.... jummie!

3. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Aardbeien!!! :D Daar kun je me wakker voor maken. :) Eet nu ongeveer 2 bakken van 400 gram per week op.. :D Mjum!

4. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Brood/beschuit met chocoladehagelslag... Heerlijk, kan ik wel de hele dag door eten... Verder komkommer, worteltjes, aardbeiden en banaan om te snacken en qua drinken Crystal clear cranberry ;)

5. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Oh jaaa verse mango. Die vergeet ik :)

6. Meijke

Meijke Niet meer actief

Appelsap! Vorige zwangerschap ook, als ik niet zwanger ben niet :).

7. poisson1987

poisson1987 Bekend lid

23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Zuur! Citroen uit het vuistje, Amsterdamse uitjes, komkommer in azijn als dressing. En vers fruit: groene appels, banaan, ananas, mango, aardbeien.
    Lust even geen chocolade.

En zin in verboden eten: filet, carpaccio, rauwe vis (sushi), medium-rare biefstuk (van Loetje....).

8. Humtum

Humtum Fanatiek lid

9 nov 2013
    1.046
    30
    48
    Noord Brabant
    Merk dat chocolade en andere snoepjes even niet hoeven. Verder begin ik ook weerstand tegen vlees te ontwikkelen, vooral gehakt...de geur alleen al bleh! Terwijl ik best van een stukje vlees hou. Wil vooral veel groenten eten haha! Maar heb ook meer zin in chips.....vooral hartige zoals hamkas, bugles, dorito's. Maar helaas krijg ik dat van mezelf niet echt....prop er dan maar weer een appeltje bij. Geen zin om nu al kilo's aan te komen en zolang er nog andere dingen ingaan kan de chips nog ff beperkt blijven hihi

9. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Bevroren Griekse yoghurt met fruit en cruesli erbij, Mmmmjammie!

10. Blue 7

Blue 7 Actief lid

29 apr 2014
    278
    0
    0
    NULL
    NULL
    Melkchocolade en gepofte mais met chocolade repen...kaas en softijs :p
    En dat terwijl ik normaal gesproken niet tegen lactose en melkeiwitten kan!

11. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

7 sep 2013
    518
    1
    18
    Ik hAd gisteren op de reclame voorbij zien komen een ding in een ijsjes vorm waarmee je zelf ijs kan maken met yoghurt enzo

Ik ben ook gek op Griekse yoghurt maar ding is 20 euro maar lijkt me wel wat misschien kom ik zo een beetje gezond zwanger de zomer door.

12. lil

lil Bekend lid

3 apr 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    Oewhh het verschilt met de dag, wat ik wel en niet lust. Momenteel ben ik helemaal weg van worst met rodekool en aardappelen :S jamjam! elke ochtend eet ik van die choco tresors. Die voorkomen me misselijkheid

13. Blokkertje

19 feb 2014
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Taksi en jam :) Niet in combinatie met elkaar hoor, haha

14. xxxilse85

xxxilse85 Actief lid

15 nov 2013
    222
    36
    28
    Ik lust alles wel...maar zodra ik denk: ' laat ik eens een stukje .....(vul hier zelf iets is). Dan hoef ik het niet meer....zijn vriend mag ook niet vertellen wat we gaan eten ( ben blij als hij kookt) want als ik het weet hoef ik het niet meer.....ik kan alleen maar eten als ik mijn verstand op nul zet....als ik trek heb en ik weet niet in wat neem ik nu maar een stukje fruit of een kauwgummetje.. Beter voor me want ben al 2 kilo gegroeid:(

15. Noah04

Noah04 Actief lid

9 mei 2014
    354
    0
    0
    Chocola normaal jammie, nu: laat maar.
    Cravings voor: kaas, kaas, kaas, Big Macs (mag er van mezelf max 1x14 dagen) en knakworstjes.

Wat ik absoluut niet lekker meer vind is groente. Haal mijn Vitamientjes nu maar uit veel fruit.

16. SDonya

SDonya Niet meer actief

Pure chocolade, patat en pannenkoeken!!

17. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Eet nu elke dag appelmoes, terwijl ik dat al jaren niet op had haha.

18. emmaa

emmaa Actief lid

19 okt 2011
    271
    0
    0
    NULL
    noord brabant
    Marsijsjes en chocolade koekjes hmmmm

19. SDonya

SDonya Niet meer actief

Oo lekker daar heb ik nu ook trek in gekregen..

20. lovejoy

lovejoy Lid

13 feb 2013
    51
    0
    6
    NULL
    NULL
    Appelflappen-tic hier!
    Verder geen rare eetgewoontes.weinig zin in chocolade.erg vreemd voor mij haha.
    probeer zoveel mogelijk snackhonger op te vangen met fruit of brood of glas slimpie ranja.

Deel Deze Pagina