Bruine boterhammen met boter en pindakaas. In geen jaren meer pindakaas gegeten maar nu.... Mjammmmmm
Ik heb echt elke dag zin in Mcnuggets. Ik heb ze gister gehad maar zou zo weer willen. Het is dat ik met hoofdpijn op de bank lig anders zou ik zo de stad in wandelen en een bak vol nuggets halen met voldoende BBQ saus. Zo raar!
Chocola!!!! En kalfsleverpate of leverworst... Ik weet dat je het met mate moet eten, maar kan er zo een hele worst van weg eten
Ik eet met name meer broodjes kroket dan normaal. Ik heb wel eens weken gehad dat ik er bijna elke dag 1 at wat ook nieuw is: Hazelino's van de bakker... Jummmmmmie!
Van dit topic krijg ik sowieso zin in allerlei nieuwe dingen. Hier varieert het enorm. Behalve dat ik 's avonds van de misselijkheid nog steeds niet kan eten. Maar vooral BROOD!! Het liefst met mayo, oude kaas, ham en een komkommertje. Snickers mogen ook en zaterdag ben ik naar de supermarkt gerend omdat er ineens een citroentaart gebakken moest worden. Heerlijk!! Idd ook leverworst, terwijl dat voorheen niet hoefde. Probeer het te beperken tot 2 boterhammetjes per week.
's Ochtends eet ik nu lekker brood met aardbeien jam... lekker zoet. En ben nu een beetje verslaafd geraakt aan de classic magnums.
Ik had vanaf een week voor mn nod opeens zin in gemberbiertjes terwijl ik normaal al misselijk wordt bij de geur/smaak/gedachte van gember.. En ik heb trek in patatjes Om zeven uur 's ochtends al... Dus dat beloofd wat.. Vorige zwangerschap negen maanden lang nergens zin in gehad en daardoor ook bijna niks aangekomen, maar dat gaat me deze ronde niet lukken vermoed ik
ik heb dus totaal geen honger meer, en heb nergens zin in ... met moeite krijg ik wat eten naar binnen elke dag...
Heel veel smeerkaas, en dan het liefs op rijstewaffels. Gelukkig een stuk beter dan bij de eerste zwangerschap toen at ik 3x per week bij de Mac. En bij de tweede wou ik overal chilisaus bij
Waterijsjes, perziken, volkoren brood met kaas en tomaat, bananen, beschuit met jam & oude kaas. Ik eet om het uur wat want ik word misselijk zodra mijn maag leegraakt. Nu 11 weken en ik ben nog niet aangekomen.