Ik eet (over het algemeen) Ontbijt: 2 boterhammen en een glas melk, of yoghurt met fruit en muesli Tussendoor: Heeeeel veel thee (heb eigenlijk altijd wel een pot staan) Fruit, sultana, liga of plakje ontbijtkoek oid Lunch: 2 of 3 boterhammen met een glas melk. Soms nog wat soep oid. Tussendoor: Blikje cola light Sultana, koekje, liga, waterijsje, ontbijtkoek, paar dropjes, of iets ander 'S avonds: Avondeten Yoghurt of kwark Fruit of een tussendoortje Thee Ik eet natuurlijk ook wel eens chocola of chips of zo, maar dat probeer ik wel als uitzondering te houden, ik vind dat veel te lekker!
Oké, en dan specifiek vandaag 2 volkorenboterhammen met pindakaas Continue koekje en wat blauwe bessen Ongeveer 10 kopjes thee Glas melk en 3 boterhammen met pindakaas (beleg was op ) Continue koekje en 3 dropjes Blikje cola light Spaghetti met gehakt en een saus van aubergine, tomaat, courgette, champigons en knoflook 2 mandarijntjes Glas melk
Ontbijt: - Kopje ChocoladeMelk ( Of gewone Melk, is p.d verschillend) - 2 Bruine Boterhammen met meestal kaas - Kopje koffie Koffietijd: - Koffie - Koekje Lunch: - 2 Bruine Boterhammen met kaas of iets zoetigs - Vruchtensap - Stuk fruit Tussendoor iets lekkers + Sap Avondmaal: - Aardappels,vlees en groente ( vandaag dan) - Glas water - Toetje Koffietijd (Avond) -Koffie - Koekje Later op de avond stukje kaas of vleesjes op tafel met een glas water meestal voor mij en manlief af en toe een cola bb Ach de ene dag eten wij soms meer en de andere dag minder...
Meestal eet ik op een dag zo'n beetje: Ontbijt; grote bak volle kwark met fruit Dan een cappuccino Lunch: 2 a 3 boterhammen met filet, worst, kaas of jam met vers geperst sap Dan een appel of banaan (of and frut wat we maar in huis hebben) en een flesje vitamine water Avond: veel groente, weinig vis of vlees en pasta of aardappels etc., normale portie Daarna thee en een koekje
ik kon het niet laten om even te kijken op je profiel en daar staat dat je hobby is uiteten?? je zegt dat je al 5 jaar geen warm eten hebt gehad en leeft op twee miniafbak broodjes? dn is uit eten toch zonde van het geld als je het laat staan.
Ik heb vandaag op; Ontbijt; 2 beschuitjes met chocopasta Tussendoor; 3 schijven meloen Lunch; 2 boterhammen met pindakaas Tussendoor; niets Diner; gebakken krieltjes met 1 lepel mayonaise, peentjes&erwtjes en een vegaburger en na nog een appel Vanavond; 2 bastonje koekjes
Uh ik ben type lintworm dus ik eet me scheel en kom niks aan.. Mijn dag vandaag: Eier koek, Boterham kaas 2 koekjes Drinken koffie/ thee/water 2 chocolaatjes Ciabatta broodje brie Hard broodje filet american Vanille kwark 2 mandarijnen 2 koekjes Klein blikje cola Klein zakje chips Weer koffie en 2x thee vnvd gedronken (Had late dienst vandaar broodjes als diner..) En dan is dit nog weinig voor mij.. Als ik hier lees hoe weinig sommige mensen eten, en sommige niet eens snoepen.. Ik zou nog maar 45 kilo wegen denk als ik daarmee stop.. Morgen weer normale dag hier dus dan gewoon lekker andijvie stamp met worst op het menu Mmmm...
vier boterhammen met chocopasta twee tostis kaas tomaat een bord met spinazie, aardappels en falafelballen stuk gevuld speculaas
Ik heb vandaag 2 stokbroodjes op met grilworst & salami. Boterham met kaas. Macaroni, groenten, gehakt, feta & olijven.. Meestal s'avonds iets van chips of toastjes of zoiets. Verder drink ik meestal een glas thee en een beker melk en de rest van de cola , sprite of bitter lemon. Mijn bmi was altijd rond de 18 (zonder me in te houden qua eten) nu is mijn bmi 20 en kan nog steeds alles eten wat ik wil zonder aan te komen gelukkig!!
Ik heb maatje 34......... Blij? Euhm nee! Ik probeer al heel lang wat kilo's te kweken. Maar het lukt niet en dit is net zo frustrerend als proberen af te vallen. Zo wordt het helaas niet altijd gezien. Wat ik eet op een dag: Ochtend: bruin brood of bijv. pistoletjes. Middag: warm (!!) Vaak aardappel met vlees. Avond: Weer warm eten.. Kan van alles zijn, maar altijd veel + altijd veel salade erbij! Late avond: Fruit, koekjes, brood, kaas... Ik heb een tijdje terug een maand lang elke avond een halve zak brood gegeten voor het slapen gaan. Met veel boter en beleg. En resultaat was dat ik maar 400 gram aangekomen was... Dat vond ik zo een teleurstelling. Op dit moment eet ik weer minder want jezelf pushen werkt ook niet motiverend.
2-3 boterhammen per dag Goede prak avondeten Bijna altijd bakje zuivel na het avond eten (vla, yoghurt oid) 1-2 stuks fruit 1-2 liter vocht (drink te weinig soms minder) waaronder 2 bekers melk En zo nu en dan stukje chocolade of bakje chips Snoep zelden vind ik niet lekker
's ochtends: 2 boterhammen met pindakaas en een kop thee (met frisse tegenzin want heb een hekel aan ontbijten). Tussendoor: actimel flesje en heel soms een inbetweenreep want lekker haha. En veul koffie en thee. 's middags: 3 boterhammen, glas sinaasappelsap en meestal druifjes of een banaan. Tot het avondeten nog een appel en sinaasappel/banaan, plus nog meet thee en een verdwaalde kop koffie. 's avonds: meestal 2x in de week rijst met kip (mixpak), rest stukje vlees met groente en 1 aardappeltje. Later soms nog een snoeppie voor ik ga slapen en meeeeeer thee.
Al eens geprobeerd krachttraining te gaan doen? Dan maak je spiermassa aan en dat weegt meer (en t ziet er goed uit! T is een fabel dat je gaat exploderen of je borsten verdwijnen, vrouwen hebben de fysiek er niet voor om monsterlijk groot te worden)
Ik denk dat je misschien in eerste instantie iets bij zal komen, als je meer toevoegd aan je dieet, maar dit gaat er weer af! Je lichaam krijgt nu echt te weinig en zal alles opsparen wat er in komt. Ik begrijp je angst om aan te komen echt wel, maar laat dit niet een goed eetpatroon in de weg staan. Bouw het langzaam op en schiet niet in de stress bij 1kilootje meer ineens.
Net ontbeten met een cracker met kaas een cracker met kipfilet thee Zometeen: 2 kopjes koffie Handje walnoten Lunch: bakje yoghurt met een verkruimelde liga erin 2 kopjes koffie thee en een handje walnoten Avondeten: gekookte aardappelen, rode kool en een rundervink. Kopje koffie Thee En dat was het dan. Tussendoor drink ik nog wel eens een glas water.
Ik ben nu weliswaar zwanger, maar over het algemeen ziet mijn dagelijkse eetschema er ongeveer zo uit: 's Ochtends een glas water met mijn medicijnen en een kop thee en zo'n flesje pro-bioticum zuivel. Dan tegen een uur of 9:30 een boterham met kaas of vleesbeleg en een cracker met smeerkaas. Met de lunch dan twee boterhammen met kaas of vleesbeleg en een cracker met smeerkaas. In de middag 1 a 2 stuks fruit, eventueel met magere yoghurt. 's Avonds een warme maaltijd met veel groente, iets van aardappelen, pasta of rijst en vlees of vleesvervanger. Ik ben geen snoeperd ( heb snoep ook vrijwel nooit in huis ), maar ik eet tussendoor wel eens een sultana of een handje pepernoten. En ik drink veel thee en water, zo nu en dan een sapje.
net ontbeten met 2 tarvo boterhammen met snijworst en een kop koffie.... de rest van de dag... tja.... we shall see... ik let wel erg op wat ik eet, als ik een dagje eens teveel heb gegeten dan doe ik de dagen erna rustig aan en eet ik niets tussendoor en kook ik gezond... zo houd ik mezelf in balans en word ik niet te dik....
Niks, overgeven zou ik nooit doen kan ik namelijk niet tegen. Als ik me volprop voel ik me echt vol terwijl het voor een ander normaal zou zijn, maar voel me dan echt te vol en wel schuldig maarja iedereen heeft wel eens een zondig dagje al denk ik wel 10x van te voren na of ik het wel echt wil haha
Als ik ga uiteten pak ik meestal een salade of een broodje gerookte zalm. We gaan nooit naar een restaurant waar alleen warm eten is.
Voor de mensen wat veel water drinken op een dag, doen jullie omdat het gezond is of omdat jullie het lekker vinden? Ik drink echt heel veel maar lust echt geen water, koffie en thee wel maar niet zonder suiker, als ik me voorneem om water te drinken zijn het 3 slokjes en dan denk ik oeh wat smaakt dat naar niks en laat ik het staan.