Zelf gemaakte schnitzels, zelf gemaakte patat en appelmoes Later op de avond lekkere hapjes, stokbrood met smeersels etc...
Oliebollen en appelflappen staan hier voor het pakken vandaag. Daarnaast soep voor wie wil. Vanavond wat kip en rollade, stokbrood met salades en wat koude hapjes. Lekker wijntje erbij en later bubbels. Heerlijk!
we zouden gaan gourmetten maar had zin in pizza dus vanmorgen al zelf deeg gemaakt staat nu nog te rijzen straks lekker zelf beleggen
Wij krijgen 15 eters en gaan voor het gemak maar gourmetten. Het zal hier morgen vast heerlijk ruiken in huis. Bah Als iemand nog een tip heeft om de gourmetgeur snel te laten verdwijnen, hou ik mij aanbevolen!
Pannetje half water half azijn zachtjes opzetten tijdens het gourmetten. Bakje met azijn met daarin een sponsje in de ruimte zetten. Neemt geur op. Na afloop wierrook branden en bakje azijn laten staan. Dit jaar voor het eerst geprobeerd en veel minder stank dat bleef hangen!
Wij eten traditiegetrouw huzarensalade en rundvleessalade met pistolets. Dit heb ik overgenomen van mijn schoonouders. We leuken het nog extra op met augurken, gevuld eitje. Het is wel fijn want het is een lichte maaltijd dus daarna kunnen we lekker aan de hapjes en oliebollen en flappen.
Ik maak pasta met eend, portsaus en broccoli. Daarna genieten van lekkere kaasjes, olijven, charcuterie enz.
Wij hebben vandaag kabap met turks brood. Sla komkommer tomaatje nou ja rauwkost voor in het broodje. En daar bij nog een salade gemaakt van quinoa.
Ik heb gisteren gebakken aardappels gemaakt met peen & erwten en gehaktballetjes in pindasaus. Ik vind koud/klein buffet ook lekker met oud&nieuw dat je af en toe wat lekkers pakt iets later in de avond.