Ik vraag het me wel eens af. Wat voor dingen jullie zouden willen doen maar je niet durft? Ik bijvoorbeeld: - de eifeltoren willen beklimmen (maar is veeeel te hoog) - een vrouw in bed uit proberen - skieen - paardrijden (2007 rug gebroken door val van paard)
Ehm niks eigenlijk, als ik iets graag wil dan durf ik het ook en als ik het niet durf wil ik het ook niet .
- Een opleiding volgen - Een huis kopen Mja, geld he.. dat houdt me tegen en daardoor durf ik dus ook niet.
Misschien niet heel spannend, maar: In bikini lopen, met mijn meisjes op het strand spelen.. Maar ben eraan aan het werken! Heb mezelf beloofd het over 7,2 kg gewoon te doen. Punt!!( open dit topic eind van het jaar nog maar eens...)
Een tatoeage laten zetten, wil ik al zo lang, maar durf het niet. Bang voor de pijn en ik weet ook nog steeds niet goed wat ik wil... Ook zou ik wel willen emigreren, maar dat durf ik ook niet zo goed... (dat staat wel heel raar, maar het is wel zo...)
Beginnen met een eigen bedrijf....zoveel dingen waar je rekening mee moet houden......maar neig steeds meer om het wel te gaan doen
Mijn ogen laten laseren. Maar ik denk dat ik het dit jaar echt ga doen! Alleen dan niet via een methode die een flapje in je oogbal maakt en dan gaat laseren, brrrrrrrr. *kriebels*
Hier zou ik graag een keer parachute willen springen en een kleine tatoeage laten zetten.. En zit de laatste tijd heel vaak aan emigreren te denken.. Canada, Amerika, Curacao.. Ik weet het niet... Dat durf ik denk ik echt niet...
Mijn schoonmoeder eens flink op dr b*k slaan ? Hihihi. Niet dat ik dat niet durf, maar vind n strafblad nou ook niet echt een goed voorbeeld voor kindjes .....
Ik zou graag mijn vader een brief willen schrijven maar ik durf niet. Hij beweert al vanaf mijn geboorte dat ik zijn kind niet ben en op mijn 16e heb ik een keer geprobeerd om via een aantal hulpverlenende instanties contact te zoeken maar hij weigerde. Mijn moeder weet 100% zeker dat ik wel zijn kind ben en hij heeft zelfs aangifte gedaan van mijn geboorte. Ik weet wie hij is en waar hij woont maar ben gewoon bang voor de afwijzing.