Wat eten jullie 's morgens?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lucia, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    in het begin een droog beschuitje om te 'absorberen'. daarna weer mijn cruesli met verse jus en actimel. moet zeggen dat ik wel een tijd medicijnen gehad heb om de ochtendmisselijkheid tegen te gaan
     
  2. Sophie

    Sophie Fanatiek lid

    28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Een muffin, broodje, liga of banaan....ook in t begin van zwangerschap.
    Ik heb ook al mn hele zwangerschap dat ik 's nachts vaak nog iets eet. In t begin hielp dat me erg tegen misselijkheid en dizzy gevoel 's ochtends.
    Nu heb ik snel zo'n hol gevoel in m'n maag en kan ik niet meer slapen als ik niet iets eet ;)

    x Sophie
     
  3. Marie26

    Marie26 Fanatiek lid

    13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    Bij mij helpen druiven en appels goed tegen de misselijkheid. Later op de dag neem ik een boterham met kaas of wat yoghurt.
     
  4. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ik heb nu 4 overheerlijke bruine sneetjes voor me, met kaas, komkommer en tomaat,..
    lekker glas koude melk

    das mijn ontbijtje voor nu :)
     
  5. Zonnestraaltjes

    Zonnestraaltjes Fanatiek lid

    5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    haha niet lachen maar ik neem altijd een beker melk met bamibix, koud!
     
  6. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :confused: :pale:
     
  7. inkie1980

    inkie1980 Bekend lid

    13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    toen ik zo'n 6 wk was zaten we 2 wk op aruba en de combinatie van de warmte en zwangerschap was wel te merken.en om te voorkomen dat ik misselijk werdt maar toch iets at ,had ik sochtends een pakje sultana naast mn bed liggen.en ook voor tussendoor als ik wat leeg in me maag werdt had ik me sultana bij me of n appeltje.
    ik kan sochtends gewoon eten.ik ben zo goed als niet ziek of misselijk geweest...ik heb eigenlijk maar 1 keer overgegeven.helemaal in t begin....mij hoor je niet klagen.. :)
     
  8. streepjes

    streepjes Fanatiek lid

    2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Gisteren vanillevla met banaan en vandaag liga Yo break..
    Brood vind ik walgelijk op het moment..
     
  9. Balou

    Balou Fanatiek lid

    27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik begin s 'morgens met vruchten yoghurt, dit krijg ik al moeilijk weg. Meestal komt dit er wel weer uit. Rond half 12 12uur eet ik een broodje.
     
  10. sonja77

    sonja77 Lid

    31 mei 2007
    37
    0
    0
    Helpdeskmedewerkster
    Ik drink iedere ochtend een beker chocomel, en in het begin van de zwangerschap at ik 2 beschuitjes met hagelslag. Nu niet meer nodig, omdat de misselijkheid over is(hopelijk blijft dit zo).
    Normaal gesproken als ik niet zwanger ben eet ik niks 's morgens, krijg niets af.
     

Deel Deze Pagina