Soms bak ik pannekoeken voor tussen de middag of brood in ei of gewoon ei meestal alleen op woensdag de rest van de week gewoon brood. Vanmiddag heb ik gewoon lekker 2 donkerbruine boterhammen met abricosejam en daarbovenop kaas op. Jammie jammie
ja hier denk ik al een tijdje aan ook omdat ik extreem moe ben. nu ik zwanger ben is het helemaal erg. ik laat het met het volgende bloedonderzoek meteen mee onderzoeken. zit we in de familie bij ons
ik eet smorgens niet.. zo rond 14.00 eet ik een tostie.. en dan tegen 20.00 warm eten.. daarna niks meer.. en het loont hoor want ben weer op mn oude gewicht! bijna weer 68 kilo...
nou ben zo gezond als het maar kan hoor... haha.. teveel eten is zeker niet gezond voor je lijf... zolang ik op mn oude gewicht blijf ben ik tevreden.. en pff ik krijg sochtends geen hap door mn keel.. wel toen ik zwanger was toen at ik alles wat eetbaar was.. haha..
Wij kunnen elkaar de hand schudden... ik eet evenveel of nog meer dan jou, ben ook 1m80 en weeg nu 60kg. Lovewinnie, mijn schildklier is al onderzocht en er is niks mis mee... zit ook in de familie bij ons. Mijn oma is 63, 1m77 en weegt ook maar 60kg. Mijn mama is ietsje zwaarder, maar van haar komt het door de hormonen, ze hebben haar baarmoeder moeten verwijderen, maar voorheen was ze ook altijd superslank, na zeven kinderen te krijgen kon je haar nog door het sleutelgat trekken.
Meestal gewoon een boterham met beleg.Soms een lekkere omelet met whatever ik nog in de ijskast heb.(paprika,champignons,spekjes,...) Soms een tosti ham/kaas of Salami kaas, hmmm Of soep met een boterham. Heel soms gaan we iets halen, en dan is het meestal een broodje gezond, een broodje filet americain of een lekker worstenbroodje!