Twee boterhammen met kaas als tosti, kopje soep en een blikje cola light. Als ik thuis ben meestal eerst een sloot koffie en tegen een uur of 1, 2 een omelet met 2 boterhammen en water. Echt saai eigenlijk :-s
ik ga straks een lekkere tosti maken in de koekenpan. en vanmiddag een gebakken ei met ham, kaas en tomaat. allemaal meegebakken. jammie. heb er nu al zin in.
Ohh ik heb zin in pizza heb net vast een rijstewafel met kaas op .. ben misselijk maar heb wel zin in pizza
Zojuist: 8 bruine boterhammen met ham, kaas en komkommer Schaaltje yoghurt met banaan en cornflakes Kop koffie en twee glazen melk Qua hoeveelheid is het elke dag zoiets, maar ik eet wel afwisselend. Ook vaak soep ofzo. En de laatste tijd ook steeds vaker pannenkoeken of wentelteefjes
Linda: 8(!) bruine boterhammen? haha dat je ze weg krijgt! Wat ik heerlijk vind is: bakleverworst en dat dan op brood met een beetje curry en mayo,,,mmmmm
hier eten we lekker warm tussen de middag, vandaag schnitzels met sla en gebakken aardappeltjes gehad!
vandaag heb ik tussen de middag thuis 4 boterhammen op met pindakaas/boter en suiker . en naderhand op de markt 5 loempias van mijn favoriet kraam. kan je vertellen dat ik nog steeds honger heb maar gelukkig is het zo etenstijd haha
Wat ik vd week nog heb gemaakt was ook super lekker, Bruine boterhammen Een paar plakjes ontbijtspek even uitbakken Boterhammen beleggen met de plakjes spek, plakjes brie en een klein beetje honing erover smeren. Even in de oven op 175 zodat het brood krokant wordt en de kaas smelt
haha dat zal wel meevallen... en savonds eet ik echt een groot bord vol hoor.. en 2 stukjes vlees.. en een lekker toetje.. daarna zit ik propvol.. en als ik nog wel zin in wat heb pak ik wat fruit.. dat is altijd lekker.. ben niet zo'n grote eter...
Haha, dat lukt ook wel hoor. 's Ochtends eet ik ook 8 boterhammen, en rond 10 uur ook nog 6. Ik ben een grote eter .
Hmmmm, ik ben ook dol op tosti's uit de koekepan. Lekker ouderwets Ik eet dat ook zeker 2x per week tussen de middag. Verder gewoon 3 bruine broodjes met simpel beleg zoals bijvoorbeeld; kaas, kipfilet, hagelslag, chocopasta etc....Soms een gebakken eitje, maar dat doen we dan meestal in het weekend. Lekker een uitsmijter met meegebakken ham of rosbief, altijd moeilijk kiezen wat lekkerder is.. 's Ochtends begin ik hier met een groot glas water en 4 tabletjes Spirulina..Dan een bakkie koffie en een groot glas drink ontbijt. Om tien uur tussendoortje zoals ontbijtkoek of fruit. Dan lunch...En last but not least het avond eten..En dan de hele avond tegen me eigen zeggen dat ik niet mag snoepen
Ik haal elke dag verse soep bij een broodjeszaak op 5 min van mn werk en een broodje met beleg en groenten Ik neem elke dag wel een ander beleg, heb 's morgens geen tijd om mn boterhammen te maken vind die broodjes superlekker, heerlijk brood Cheers