Suzzert, de koffie schijnt je lichaam een boost te geven. Ik heb eigenlijk nooit zonder koffie gesport. Alleen toen ik nog om 8.00u at maar dat doe ik nu driekwart jaar niet meer.
Ik heb een serieuze koffie verslaving. Dus ik sport eigenlijk altijd met koffie want ik drink het standaard sochtends maar fat burners zit dacht ik gewoon onwijs veel cafeïne in. Meer dan in een normaal kopje koffie
Go2train is top! Echt ontzettend vies maar werkt als een trein hahah. Een vriend neemt het voor me mee.
Je hoeft er geen wonderen van te verwachten. De 1 reageert er heel heftig op de ander helemaal niet Ik heb er een aantal uitgeprobeert. 1 merkte ik helemaal niets van, de 2de voelde ik me wat opgejaagd (wat normaal is want het gooit je hartslag omhoog) en de laatste ging ik als een malle. Hoge hartslag juist heel erg alert (ze zijn overigens uit de handel dus niet meer te verkrijgen)
Het klinkt ook bijna te mooi om waar te zijn. Maar, ik dacht altijd dat als je traint met een hoge hartslag je je koolhydraten gaat verbranden en als je traint op een lage(re) hartslag je vet gaat verbranden. Hoe werkt dat dan? Als ik vragen mag Sorry even off-topic
Een banaan sowieso vóór het sporten...en als ik bvb voor een marathon aan het trainen ben ook nog tijdens het lopen een paar bananen en eiwitreep. Bij gewoon een paar uurtjes sportschool eet ik niet tussendoor en daarna gewoon een gezonde maaltijd. Extra drankjes en pilletjes doe ik niet aan, nergens voor nodig. 😉
Er zitten bepaalde stoffen in die je stofwisseling doen versnellen. Ook bevatten ze vaak stoffen die je hongergevoel stillen, waardoor je minder gaat het eten ( minder kcal = afvallen)