Wat eten jullie zoal?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Catnip, 29 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Ik eet wat ik naar binnen krijg. Door de misselijkheid kan ik helaas niet alles eten.

2. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Bruin brood met hartig beleg, veel fruit, vaak gewoon aardappels/groente/vlees, soms een maaltijdsalade (zelf gemaakt) en soms ook gewoon vette hap! Daar heb ik zooooo'n zin in :p Oja en ik moet oppassen met snoepjes want die zijn ook veel te lekker in eens ;)

3. Catnip

Catnip Actief lid

28 nov 2013
    399
    0
    0
    Ik ook veel meer zoet aan het snoepen dan normaal, rond deze dagen ook veel meer in huis dan normaal. En dropjes! Nu heb ik een lage bloeddruk volgens de VK dus dat is niet erg. Verder merk ik dat ik tussendoor veel meer eet, heb in mijn tas standaard fruit en sultana's etc.

4. Pippamoi

Pippamoi Actief lid

28 jul 2013
    278
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik heb een tonic verslaving ontwikkeld :p. Ik drink denk ik wel 2 flessen per week weg! Het helpt tegen de misselijkheid en om mijn maag rustig te houden.

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ze zeggen dat dit de bevalling op kan wekken dus rustig aan haha.

6. Pippamoi

Pippamoi Actief lid

28 jul 2013
    278
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Ja maar nu nog niet toch? :cool: De dietiste weet er van en die vond het niet erg. Volgens mij kan dat alleen als je bijna zover bent (net als met sex en ananas).

7. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Ik snoep helaas ook veel meer dan normaal, voornamelijk chocolade. Eet ook behoorlijk wat fruit. Groentes die ik gewoonlijk heel lekker vind, smaken me nu een stuk minder.

Houd nu meer van zoet dan van hartig.

8. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik probeer mijn tussendoortjes tot fruit te beperken of misschien een liga ofzo. Maar op een banaan na vult fruit voor geen ene meter.
    Ik eet elke dg wel chocolade en ik probeer verder het advies op voedingscentrum.nl te volgen. Alhoewel 2x per week vis er vaak nog niet van komt.

9. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Ik eet mn hele zwangerschap al alles wat los en vast zit :D Vooral veel zoet en veel fruit! Avondeten heb ik het liefst pasta oid hmmm heerlijk! En veel yoghurt met stroop!

Deel Deze Pagina