Hooi Dames, Ik heb al sinds 8 uur buikpijn met continu krampen. De krampen doen echt pijn. Ik ben erg ongerust. De verloskundige komt zo naar huis ik ben echt bang man. Me buik word ook hard best vaak
Ach jeetje, kan me voorstellen dat je dan helemaal in de stress schiet! Hopelijk trekt het weer weg, maar goed dat je de VK gebeld hebt. Hopelijk kan zij wat voor je betekenen! Sterkte!
Snap de stress, probeer wel wat te ontspannen als het lukt, de VK is onderweg. Sterkte meid, laat je even wat weten als de VK is geweest.
Sterkte, is inderdaad even schrikken. NIet te snel in paniek raken. De VK kan je vast geruststellen en mogelijk dat ze je voor de zekerheid even naar het ziekenhuis stuurt.
Ik hoop dat het niks is meid. Gelukkig komt de vk zo even langs! Probeer inderdaad wel te ontspannen want als je in de stress zit kan je de harde buiken alleen maar meer opwekken. Succes meid!
ze is op dit moment het onderwerp aan het bekijken of ze heeft de computer op dit topic laten staan...
veel sterkte meid...laat je even weten wat de vk gezegd heeft. En probeer rustig te blijven al is dat veel makkelijker gezegd dan gedaan....dat weet ik.
Hartje klopt goed. Geen ontsluiting. Me buik is soepel (op dat moment) ze wil me urine nog laten controleren dus ik ben nu onderweg naar de huisarts. Me krampen blijven en die zijn best eng. Me buik voelt zwaar. Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik laat jullie zo weten wat uit de urine is gekomen.
Direct !! weer bellen hoor!! Jij moet naar het ziekenhuis voor onderzoek!! Ook al is het straks niks, jij bent nu hartstikke ongerust en je hebt buikpijn.. Meis ik duim voor je!
Ik wil je ook niet bang maken, maar als ik je zo hoor lijkt het mij ook het verstandigst om nu naar het ziekenhuis te gaan. Misschien niets aan de hand, maar je weet maar nooit!!
oh bah, dat is minder... maar wat bedoel je, wat ylvi ook vroeg, met wat voelen lopen ? mocht je denken dat het vruchtwater is, proberen op te vangen ?! ik weet het verder niet, wil je ook niet bang maken, maar vruchtwater kan er ook langs, ook al heb je geen ontsluiting. anders een echo laten maken ? om te kijken of er geen scheurtje in je vliezen zit ?? succes/ sterkte !
Jaa de krampen gaan gewoon niet weg het lijkt op, dat er echt een super scheet aan komt en weer wegtrekt en komt die weer en gaat weer weg beetje rust en komt die weer. Met iets voelen lopen heb ik vaker beetje urine of afscheiding.
Ja, gewoon weer bellen en rustig blijven, meer kun je niet doen. Succes meid, hopen dat het allemaal meevalt!!