Ik ben opzoek naar een tondeuse om de haren van mijn zoontjes te kunnen doen nu de kapper dicht is Maar heb echt geen idee waar op te letten bij aanschaf. Dus, heeft iemand tips voor een goede? En heeft er iemand tips voor filmpjes ofzo hoe je er dan een beetje een fatsoenlijk kapsel in krijgt?
Mijn zus heeft ook een wahl, die zijn wel heel goed. Als je liever niet teveel wilt uitgeven, ik heb een carmen tondeuse en die is nog steeds niet stuk na een jaar of 8 denk ik (ik ga wel een keer een luxere kopen denk ik, ik heb hem er al 8 jaar uit qua kosten ). Ik doe zowel het haar van mijn zoon als mijn man daarmee. Mijn zoon moet binnen 10 minuten klaar zijn (zwaar autistisch) en dan begin ik met de langste kam bovenop en een kortere kam voor zij en achterkant. Gewoon een simpel, maar prima kapsel. Zowel mijn zoon als man hebben een volle bos heel stug haar en bij allebei staat een heel kort kapsel best goed, dat scheelt.
Ik heb er 1 van Philips. Die verkochten wij destijds heel veel bij de Marskramer. En kijk vooral veel YouTube filmpjes om een kapsel te knippen. N zou donderdag naar de kapper gaan en die ga ik ook zelf proberen te knippen
Ik knip al jaren mijn zoons en man zelf. Ik heb een tondeuse van Wahl. Die is echt goed. En hij was niet heel erg duur. Kijk gewoon veel filmpjes op YouTube. Succes!
Filmpjes ga in inderdaad kijken. Qua prijs maakt het niet zoveel uit, wil voor een goede wel wat meer uitgeven. Onze oudste zoon heeft namelijk een kapsel wat makkelijk zelf te scheren is
Draadloos zou wel makkelijker zijn.. Maar wil hem het liefst bij expert vandaan dan kan ik hem daar ophalen/bezorgen ze thuis Ze hebben daar wel draadloze maar zo'n klein apparaatje erbij lijkt mij ook wel handig voor de oren..
Wij hebben een Wahl, erg tevreden over! Juist wel met kabel, zodat de tondeuse non stop power heeft en niet ineens tijdens gebruik zwakker kan worden (hebben eerder een draadloze gehad, maar merkte echt verschil dat die minder sterk was of halverwege z'n power verloor ondanks goed opladen).
Ik zou ook zorgen voor de juiste maat opzet stukken erbij zodat je niet alleen standje kaal hebt dalijk
Ik heb er 1 van philips. Ik doe, sinds de eerste lockdown, nu steeds de haren van mijn broertje. Vriend durft het nog steeds niet aan. Voor de randjes en bij de oren gebruik ik een trimmer, ook van philips.
Ik heb dit jaren geleden hier gevraagd en de kapsters zeiden een wahl. Ik heb hem nu denk ik zo’n 3/3,5 jaar en ben er echt onwijs tevreden mee!
En dan goed controleren voordat je hem er op zet. Dubbel checken dus Ik dacht een 16mm te hebben bleek het 6!!
Ik heb deze en ben er echt heel blij mee. Ik heb genoeg andere merken gehad en die hielden het 1-2 jaar vol. Wel lang genoeg om het geld eruit te halen maar deze gaat dus al langer mee en doet het nog steeds heel goed.