Dat verdovende spul heb ik ook gehad maar werkt helaas maar voor korte duur...er staat ook op dat je het niet te vaak mag smeren,maar na een ruim kwartier komt de pijn weer. Let trouwens op dat je niet het kwastje gebruikt maar telkens een schoon wattenstaafje,dit om nieuwe besmetting te voorkomen. Tevens zou ik toch proberen om haar zover te krijgen dat ze een zetpil krijgt,ik weet niet hou oud je dochter is? Veel beterschap,ik weet hoeveel pijn aften kunnen doen....
oh ik weer hoe ze zich voelt Wat een pijn. Hier net 2 weken terug de griep gehad met daarboven op een keel amandel ontsteking waar pus uit kwam Ben ik 3 dagen tijd 2 kilo kwijtgeraakt door niet te kunnen eten. Ik dronk de hele dag door water en babyhapjes waren mijn voeding voor zover ik die weg kreeg Heel veel beterschap voor je meissie.
Beterschap voor je meisje. Je hebt ook vloeibare paracetamol en anders idd toch over naar de zetpillen. Als ze het niet fijn vind. Dan lied ik het ze het altijd zelf doen met begeleiding een zetpil geven. Dat werkte hier als een tierelier. Appelmoes is wel een goede lekker koud in de koelast zetten zat ook te denken aan waterijsjes die staafjes die kun je opzuigen.? misschien stukjes komkommer ( ook koud)
Zetpil zou ik inderdaad even kunnen proberen, tenminste als ik dat in huis heb en anders maar halen. We gebruiken altijd de vloeibare sinaspril omdat ze zwaar in paniek raakt van een zetpil. Maar goed het is voor haar eigen bestwil. Belangrijkste is dat ze de antibiotica neemt, want de ontsteking gaat maar niet over, het is nu dus overgegaan naar haar mond haar tandvlees is knalrood en daarnaast bloeden haar amandelen waardoor ze af en toen ook een bloedneus heeft. Ze wil zelf heel graag eten en drinken want dorst en trek heeft ze nu inmiddels wel, ze probeert het ook maar ze krijgt het niet weg.
Oja, en idd 6maandenpotjes, als ze daarvoor openstaat. Volledig gepureerd en dus toch voedzaam Evt nog wat verdunnen met water, zodat het echt volledig naar binnen glijdt...
Bij keelpijn of misselijk zijn doe ik altijd zetpillen. Bij Lisa sowieso omdat ze de rest niet lust. Eva is gelukkig haast nooit ziek. Kan echt een hoop schelen en zeker de antibiotica moet ze binnen krijgen.