Ik ga morgen de vk bellen en dan hopen dat ik snel een echo krijg...Hoorde vorige week al toen ik even belde met assistente dat de lijst behoorlijk vol was voor Nov...Ben benieuwd!
Hier het schema van mijn zoontje 08:00 210/7 nutrilon 3 10:00 bekertje sap met dora koekje 1200-1300 1 boterham met dreumesmelk 1500 fruit met thee 1700-1800 avond eten eet gewoon met de pot mee 2000 fles 210/7 nutrilon 3 Meer boterhammen krijg ik er niet in en ook melk wil hij niet. Heb van alles geprobeerd. Halfvolle en volle melk, warm, koud, beker, fles e.d. maar wil gewoon niet. Vandaar dus ook de nutrilon nog en de dreumesmel bij het broodje. Hij woog met 13 maanden 9865 gram. Maar is ook erg beweeglijk. Moet volgende week weer naar het cb denk dat hij net de 10 kilo gehaald heeft.
Mijn zoontje eet het volgende op een dag: rond 7.30 - 8.00 uur een bord pap (180cc halfvolle melk met Bambix) tussendoor: 1 a 2 stuks fruit tussen de middag: 2 boterhammen (gaan met korstjes en al op), met een tuitbeker met 120cc halfvolle melk tussendoor: een nijntje koekje of een doosje met rozijntjes avondeten: 2 aardappels, beetje vlees en 100 gr. groenten gok ik, met daarna yoghurt (100cc) 19.00 uur: fles (150cc halfvolle melk). Tussendoor drinkt hij nog 1 a 2 tuitbekers met water/diksap/appelsap. Meneer hier eet erg goed, en wil alles mee eten en proberen. Echt een vreetzakje en we moeten wel een beetje opletten dat hij niet teveel gaat eten