na test gelijk ongesteld:S

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mammamia, 7 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammamia

mammamia Niet meer actief

Ik heb vanochtend weer eens een testje gedaan omdat ik al op dag 71 zat van mijn cyclus. Eigelijk wist ik al wel bijna zeker dat ie toch negatief zou zijn, maar jah je wilt het natuurlijk toch helemaal zeker weten... dus ikke testen en negatief dus. Ga ik even later naar de wc veeg ik wat bruin/bloed weg, dus denk dat de ongi weer op gang gaat komen. Ach, toch nog iets positiefs vandaag want zat er al heel lang op te wachten...
    Op naar de volgende ronde! (ronde 4)

2. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    Dat heb ik ook een keer gehad met 39 dagen. Ik was toen toch wel blij!

3. Nicole85

Nicole85 Actief lid

23 jan 2009
    315
    1
    18
    Ik heb het ook wel vaker, dan denk je laat ik eens testen, en dan hoppa, de dag zelf of een dag erna ongesteld..... :rolleyes:

4. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Heb ik ook al een keer of twee gehad.

Ik denk dat het komt doordat je dan niet meer zo gespannen en 'verwachtingsvol' bent.

5. mammamia

Het is nog niet echt doorgezet, maar ben al wel gelijk vandaag aan de teunisbloempillen van de etos begonnen. Deze moeten er voor zorgen dat mijn menstruatie weer wat regelmatiger gaat worden. Ik moest er bij het ontbijt 2 innemen met water. Wat een grote dingen zeg, kreeg ze met moeite weg:S

Nu slik ik ook al vanaf het moment dat ik gestopt ben met de pil van die ijzertabletten van mama&baby van dagravit. Nu was mijn vraag: kan ik deze ook gewoon blijven slikken met dat ik die teunisbloemp. slik of moet ik dan met die ijzertabletten stoppen?

6. gewoon Sanne

gewoon Sanne Actief lid

6 jan 2009
    438
    0
    0
    Breda
    ik heb het vorige maand andersom gehad: ik had mijn test klaar liggen, trek m'n broek omlaag: roze veeg in mijn ondergoed...
    Was niet leuk :(
    Op naar de volgende ronde dus.
    Nu moet ik nog 3 daagjes geduld hebben, ben ziek geweest en volgens mij, mijn ei 3 dagen later gehad (volgens FF ook).
    Dus mijn banner klopt niet helemaal.
    Lastig, maar ik doe een poging om te wachten tot na dinsdag....

7. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    ja dit heb ik ook paar keer gehaad en ja ene kant balen andere kan beter, heb je zekerheid, maar nu bij mij :cry: overtijd 2 testen gedaan vorige week, allebei negatief :( maar nog niet ongie geworden..

8. mammamia

Ik heb te vroeg 'gejuicht' dat het mijn ongi was. Het was meer bruinig dan rood en het was 1 grote veeg, daarna nog wat kleine veegjes en toen was er helemaal niks meer en nu vandaag (zondag) is er nog steeds niks:S hopelijk zet het snel door, heb geen zin om nog weer langer te wachten... Zit dan vandaag alweer op dag 73.

Heb weleens gehoord dat meiden die zwanger waren dachten dat ze weer ongi waren geworden, maar dat het maar een klein beetje was en toen toch positief testte... ik kijk het maar weer even een paar dagen aan...
    Heb alleen wel gisteren 2 van die teunisbloemp. geslikt, daar wacht ik dan nu maar weer ff mee (hoop dat het geen kwaad kan, mocht ik toch zwanger zijn)

9. Jeetje, balen meid. Laten we hopen dat het snel doorzet. Zo'n lange cylcus is natuurlijk voor niemand leuk.

Deel Deze Pagina