te krap of gewoon dicht bij mama zijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jongmam, 29 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    817
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    heey heey
    ik heb een vraag het is niet dat ik er onzeker van word maar ik wil weten of ik de enige ben of niet
    nou sinds kort als ik lig of gewoon zit dan voel ik af en toe een deel van mijn buik hard worden bv alleen de rechterkant als ik ga voelen kan ik de linkerkant gewoon indrukken en de rechterkant niet dus een harde buik kan het niet zijn
    maar als ik de rechterkant ga indrukken dan voel ik iets hards dan denk misschien is dat haar hoofdje daarnet voelde ik nog haar ruggetje en vanochend haar voeten ik voel het maar af en toe maar soms denk ik waarom doe je dat want meestal voel ik haar niet zo dichtbij mijn buik dan heeft ze toch nog genoeg plek soms ben ik bang dat ik te hard drukt en dat ik haar hoofdje dan beschadigt ofzo
    maar mijn vraag is herken jullie dit (sorry als het een beetje vaag uitgelegd is) mijn dochtertje doet dit nu echt meerdere keren per dag
    ben benieuwd

2. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    817
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    niemand?

3. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    wat jij schrijft herken ik wel, vaak als ik ook zit dan voelt het aan de linkse kant heel hard, en aan de andere kant kan ik het indrukken, wat ik dan links voel is zijn ruggetje, ik weet ook niet hoe dat komt.

4. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    817
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    ja juist ik weet altijd wel wat ik voel want als ze met haar rug heel dicht bij mij licht dan voel ik zeg maar haar hele lichaam en dan schopt ze de andere kant op mijn kindje doet heel soms heel rare dingen in mijn buik maar ik vind het alleen maar schatten

5. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    die uk bij mij haalt ook vaak rara capriolen uit soms doet het zelfs zeer, dan lijkt het net of hij langs mijn buik wand naar buiten wil komen hihi...

bij ligt ie vaak met zijn ruggetje links, en zitten zijn beentjes rechts, want daar komen vaak de bulten.

6. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik voel ook vaak een harde bobbel aan een kant, dat is toch te verwachten? Je kindje ligt een beetje opgerold, dus steekt het ruggetje/kontje bij een hoofdligging een kant op. Ik voel meestal het getrappel aan een kant, de hik aan de andere en kopstootjes onderin :D

Niks om je zorgen om te maken, zou ik zeggen :)

7. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    maak me er ook geen zorgen om, vind het juist super leuk, dat ie zo dicht teken mijn buikwand aan ligt, en dat ik hem zo kan voelen zitten.

en ik snap ook wel dat ze nu nog voldoende ruimte hebben, en hoe verder dat je ben hoe meer dat je buik gevuld raakt.

8. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    met alyssa had ik dat ook heel erg.
    op het laatst kon ik gewoon haar voetje pakken en volgde ze mn hand langs mn buik.
    geen idee waarom die kleintjes dat doen, maar volgens mij niks om je druk om te maken.
    en als je erop druk kan je je kindje ook niet beschadigen oid want er zit nog een hele dikke laag tussen je kindje en je hand.

liefs doris

9. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    817
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    zoals ik al eerder zei ik maak niet zorgen ofzo ik vind het alleen een beetje raar plaats genoeg in mijn buik en je gaat juist daar liggen
    @esther1984 bij mij gaat ze ook soms op plekken liggen dat zeer doet een paar dagen geleden kon ik zelfs haar voetje aan de kant duwen ze lag met haar hoofd naar beneden zo ligt ze heel vaak ik vind het eigenlijk wel schattig

Deel Deze Pagina