Hoi meiden, Ik word helemaal gek Van het maar niet kunnen vinden van een deodorant die echt maar dan ook echt 24uur droogheid garandeerd maar dan ook echt geeft,ik heb nu van allerlei verschillende geprobeerd maar geen enkele die aan mijn eis van 24 uur droogheid voldoet, Dus mijn vraag aan jullie! Welke deo gebruiken jullie? En houd die echt droog? Bedankt!!!!
5 Dagen Anti-perspirant Behandelspray Dit is volgens mij het enige dat echt helpt!! Een keer per 5 dagen aanbrengen en verder je normale deo gebruiken,. Succes!
Of syneo. Bij de kruidvat, heeft geen geur maar je zweet niet meer. Is wel iets van 18-19 euro maar helpt echt.
Ik gebruik bij bijzondere gelegenheden wel eens zo'n vijd dagen deo. Maar het voelt toch niet echt gezond aan. (Psychisch misschien hoor). Ze houden me niet vijf dagen droog, maar wel een dag of drie.
Ik heb Therme! Zowel de roller deo als de anti-transparant creme. Werkt hier perfect! Wat ook nog wel ns wil helpen: in de zomer droogt je huid ook uit (persoonlijk gezien dan, geldt niet voor iedereen) dus gebruik ik simpelweg een bodylotion.
Heb ze serieus allemaal uitgeprobeerd en syneo en odorex waren enige die langere tijd werkten bij mij
Ik gebruik rexona maximum protection. Doe dat s'avonds op(moet de nacht intrekken) en s'ochtends doe ik eventueel nog wat sanex sensitive. Hier werkt het prima, maar dat kan bij iedereen anders zijn natuurlijk. Had eerst odorex extra dry, daar kreeg ik uitslag en hele geirriteerde oksels van.
Deze werkt voor mij ook. En dagelijks doe ik dan die normale thermen deo. De enige combi die werkt voor mij
Deze werkt voor mij, bij andere deo's stink ik al halverwege de dag. Zeker die superduper geparfumeerde alcoholdeo's als FA of Vogue. (En ben ik allergisch voor) Sanex werkte eerst ook, maar nu al niet meer.
Syneo 5 werkt hier super goed. De anti transpirant roller van Thermea deed het ook wel, maar niet zo droog als met Syneo.
Syneo 5 inderdaad. Het is wel duur maar z´n geld zeker waard. Volgens mij krijg je trouwens deze week 25% korting bij Kruidvat.
Ik zweer bij odorex extra dry! Lekker goedkoop en 3x per week gebruiken is bij mij de hele week droge oksels! Je moet het alleen niet net na het scheren op doen, want dan ga je kapot (dus savonds op doen en dan gelijk smorgens wassen en evt. scheren!)
Ik sta voor de klas en kan dus nooit gewoon even een shirtje aan, noet er altijd iets over heen... Die seneo zal ik eens proberen...
ik ook voor de klas en ik moest ook altijd een jasje of spijkerjasje aan, maar ook daar vlekken in, niet normaal! syneo 5 en het is helemaal weg!